Knihy za červenec - Natt

By 17:19

Tak a měsíc prázdnin je fuč. A to znamená, že je čas na rubriku Knihy měsíce. Myslela jsem si, že přes prázdniny budu mít mnohem více času, ale opak se stal pravdou. Po pravdě? Absolutně nestíhám. Psát články, číst, relaxovat a dělat věci které jsem měla v plánu. Spoustu času mi zabrala dovolená, wellness pobyt a příbuzenské oslavy, ale také práce na zahradě (a že jí je) a ve strýcově malé firmě. No, ale vraťme se ke knihám. Jak si můžete všimnout, využila jsem velké akce koupila si knihy od nakladatelství Fortuna Libri. Byla jsem opravdu šťastná, že mám konečně doma všechny díly Paranormálů a celou sérii Křídla. Vidím tě, 206 Kostí a Křič! jsem překvapivě dostala k narozeninám od své drahé sestry a jejího přítele. Bylo to pro mě velice příjemné překvapení a jsem ráda, že mi něco koupili. 


Tak a to je za tento měsíc vše! Počítám, že v srpnu si nic nového nekoupím, protože začnou nákupy do školy. Dále doufám, že se vám náš nový design na blogu líbí stejně tak jako nám. Jen mi vadí, že se občas zobrazuje černobíle. Nevíte někdo, jak by se to dalo spravit? 
Počasí je v posledních dnech přímo nesnesitelné a já jen netrpělivě čekám až zaprší. No ale věřím, že si vy ostatní prázdniny užíváte a máte se skvěle. J



You Might Also Like

1 komentářů

  1. Veľmi by som chcela dočítať sériu Kridla 8) Prečítala som len 1. diel, ale irituje ma s kým skončí Laurel, už to viem... 8( takže sa do tejto série už ani moc nevrhám.

    OdpovědětVymazat