Knihy za duben, květen a červen - Natt

By 17:40

Myslím si, že je zbytečné tady opakovat to, co už jsem psala na facebook. Jak jste si mohli zajisté všimnout, články tady přibývali opravdu šnečím tempem a po většinou pouze recenze. Nemíním se vymlouvat na školu, i když i ta mi vzala spoustu volného času. Je to tou špatnou vlastností - leností. Neměla jsem chuť číst a ani psát. Nyní jsou prázdniny a já opravdu ze srdce doufám, že se to zlepší. Bylo by skvělé, kdyby se nám konečně podařilo změnit design, ale po dvou měsících snažení jsme to s Bailey vzdali a raději to přenecháme někomu, kdo už s tím má nějaké zkušenosti. Dále by chtělo nějak osvěžit blog, něčím novým, např. projektem. Bohužel, stále nepřichází žádné nápady. No nyní se vraťme ke knihám.



Jelikož jsem dlouhé tři měsíce do této rubriky nic nepřidávala, je tedy očividné, že se mi knihy nakupily. Ptačí zpěv jsem dostala od mé milované maminky k mým blížícím se narozeninám. Prozření Mary Dyerové, Hvězdy nám nepřály, Lola a kluk od vedle, Bouře, Ty proti mně a Hříšné jsem si objednala z beletrie.eu. Nyní přichází na řadu recenzní výtisky. Moc děkuji nakladatelství Zoner Press za poskytnutí překrásných nových vydání Soney, Fragmentu za Mezi nebem a zemí: Setkání s duchem a Nebezpečný kontrakt, Metafoře za Templářskou relikvii!


To je vše. A co vy? Jaké máte plány na prázdniny a co nového jste si koupili?



You Might Also Like

3 komentářů

  1. Ptačí zpěv si chci přečíst :) Jinak krásné kousky! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ptačí zpěv jsme dnes dočetla a za sebe ho můžu doporučit...:))
      Natt

      Vymazat