Knihy za červenec - Kelsí

By 13:17



Ahoj!
Je konec července a to znamená jediné. Další článek do rubriky Knihy za měsíc. (No a taky to ještě znamená, že půlka prázdnin je za námi :()

Jak všichni prázdninujete? Já si prázdniny užívám moc, snažím se dělat jen to, co mě baví, trávím co nejvíc času s kamarády atd. Na 10 dní jsem byla v Itálii na dovolené, měla jsem se tam úplně báječně a upřímně - kdyby to šlo, nikdy bych se odtud nevrátila zpět do Česka. Po roce jsem při zpáteční cestě opět zavítali do Benátek. Je to zážitek ale už nikdy víc. Ti lidi tam jsou úplně šílení, doslova. Klidně by vás i hodili přes palubu lodi, jen aby se na tu loď dostali také. Doufám, že si prázdniny také užíváte a i srpen, který máme před sebou bude stát za to. Já i s holkami budeme mít týden prázdnin navíc, jelikož na začátku září jedeme do Říma. (Nejsem Itálií nijak posedlá, vážně ne. :D)

Teď už ale ke knížkám. Čtu kdykoliv mám volný čas, nicméně ho mnoho nemám a tím pádem ani nemám čas nějak nakupovat knížky. Za červenec jsem si koupila jen dvě. Žádnou jsem nevyhrála, žádnou jsem nedostala, žádnou jsem si nevyžádala na recenzi. Takhle je to se mnou teď bídné (:D). Koupila jsem si knihy Tma a prázdnota a Hra lží - Nikdy v životě. Hru lží už jsem přečetla a Tma a prázdnota na mě čeká na poličce. A málem bych zapomněla. Kamarádka byla v Řecku a dovezla mi roztomilou kočičí záložku.




V srpnu těch knižních nákupů taky moc nebude, jelikož spíš budu nakupovat učebnice do školy. (Až zjistím, jaké si vůbec máme kupovat, protože jsem to nějak zasklila, když nám to říkali. :D)

Jinak jste si mohli všimnou, že jsem po roku a půl konečně změnily vzhled. Je takový jednoduchý, ale nám se líbí. A jak jste si na tu změnu zvykli vy?
P.S. Kdyby se vám blog zobrazoval černo-bíle, aktualizujte stránku, blogger nějak zlobí..

Mějte se moc hezky a užívejte si volna, dokud to jde!


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Tmu a prázdnotu bych si taky ráda pořídila, předchozí díly se mi líbily ;)

    OdpovědětVymazat