Knihy za květen a červen - Kelsí

By 14:10

Zdravím! Po delší době jsem zase tady a teď se připravte na nával mých (nezajímavých) keců.

Škola je za námi a já můžu s klidem říct, že jsem dokončila základní vzdělání. Poslední týden byl ve škole už v klidu ale před tím jsme měli moc testů, obhajoby ročníkových prací a všechno to završily srovnávací testy. Já na blog, vlastně na knihy vůbec neměla ani pomyšlení. Přijímačky jsem nikde nedělala, jelikož jsem na osmiletém gymplu a kdybych je měla dělat tak už bych se asi opravdu zbláznila. Jsem ráda že už mám tento školní rok za sebou, na tu hrůzu jsem ho zvládla dobře a doufám že i vy ostatní taktéž. Teď jsou před námi dva měsíce volna a já doufám že si je každý pořádně užijete. Já mám na prázdniny docela velké plány a ráda bych řekla, že knihy v nich hrají významnou roli, ale to bych kecala. Nicméně se budu snažit číst a blogovat co nejvíce.

Ale teď už ke knihám, co jsem nashromáždila za květen a červen.



Nevím co bych k nim měla říkat, tak to dneska zkrátím. Takže Ptačí zpěv a Dvanáctku jsem dostala na narozeniny, které dneska slavím.  Ptačí zpěv od nejlepšejší Bailey a Dvanáctku od sestry. Sice to moc nevychytala jelikož je to druhý díl a já bohužel Přechod nevlastním, ale to brzo napravím.
Lolu a Prozření jsem si objednala z beletrie. Lolu si vezmu na dovolenou a Prozření právě čtu.
Rezistenci a Loď mezi hvězdami jsem si objednala když na CooBoo byly slevy. Netuším kdy se ke knihám dostanu, ale snad co nejdřív.
No a Pulz jsem dostala na recenzi od Domina. Recenze už je asi dva týdny na blogu a v ní se dozvíte více, co si o knize myslím.

Tak to bude pro dnešek vše. Já vám přeji ty nejlepší prázdniny, ať si je pořádně užijete. A já se snad brzy zase ozvu. :)


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ptačí zpěv a Dvanáctku taky chci :).. i když jsem teda ještě nečetla Přechod, ale když už ho mám doma :D... Jinak pěkné kousky a přeji všechno nejlepší! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny knížky bych chtěla mít doma :)

    OdpovědětVymazat