Recenze: Ve službách Nuly 6

By 18:31


Název: Ve službách Nuly 6
Autor: Nana Močizuki
Rok vydání: 2011
Počet stran: 176
Nakladatelství: Zoner Press
Česká anotace: Plánovaná romantická koupel pro Luisu nedopadla zrovna podle očekávání, takže Saito musí opět snášet žárlivé scény své paničky, které po událostech minulého dílu ještě nabraly na intenzitě. Když se od Kirche doslechne o možnosti najít poklad, díky kterému by navíc mohl získat šlechtický titul, neváhá, vyklízí bitevní pole a společně s ostatními vyráží na dobrodružnou výpravu. Ta je zavede do Siestiny rodné vísky, kde na Saita čeká šokující odhalení.

~~~



Poté, co Luisa nachytá Saita v objetí Siesty se Saito zase stane terčem Luisiného hněvu a jejích žárlivých scén. Saita už to ale přestane bavit a tak se spřáhne s Kirche a vydají se na výpravu za pokladem do Siestiny vesničky. Vidina pokladu a s ním i šlechtického titulu je pro Saita příliš lákavá. Ve vesničce na něj však čeká překvapení a Saito má najednou novou naději pro navrácení se zpět do Japonska.

Šestý a zároveň předposlední díl Luisiných příhod pro mě nepřinesl nic nového, což mě docela mrzí. Prakticky se celou mangu nic nedělo, až na konci to začalo být zajímavé. Manga však skončila už na 130. straně. Dále následovaly pouze bonusové příběhy. Bylo jich celkem čtyři a byly to krátké vtipné příběhy, které se většinou týkaly Luisiného a Siestiného zájmu o Saita. Hodně jsem se u těchto příběhů nasmála.

Co mě na manze nejvíce bavilo, kromě bonusových příběhů, bylo když se Luisa dopálila. To stálo za to a dokázalo mě to hodně rozesmát. Na druhou stranu mi však také bylo líto Saita, já bych asi Luisinu tyranii nesnesla.

Musím ještě pochválit, že tahle manga nesklouzla k předvídatelnosti. Způsobují to hlavně Luisiny prudké změny nálad, které nikdo nečeká, tudíž toho co se bude díl dál moc neodhalíte.

Obálka se mi líbí, je v příjemných barvách a není příliš přeplácaná. Stejně jako kresby uvnitř tohoto svazku. Ty se mi také velmi líbí a je potěšení na ně pohledět. A vůbec, celkově je tato manga moc hezky graficky zpracovaná!

Uvidíme, jak celá tahle série skončí, já ale upřímně doufám, že Saito se zpět do Japonska nevrátí a zůstane s Luisou. Byl by z nich hezký pár. To už ale moc předpovídám, tohle už je totiž příběh dalšího dílu...

Tenhle díl byl pro mě zatím nejslabší z celé série. Manze dávám 3 hvězdičky a doufám, že poslední díl bude lepší. Je to však příjemné oddechové čtení u kterého nemusíte namáhat mozek. Pokud něco takového hledáte, určitě po této celé sérii sáhněte.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Zoner Press!
Kelsí

You Might Also Like

0 komentářů