RECENZE: Krásní mrtví - Phoenix

By 21:16

Název: Krásní mrtví 4 - Phoenix
Autor: Eden Maguire
Rok vydání: 2012/10
Počet stran: 275
Nakladatelství: Fragment
Česká anotace: Darina už nevěří sama sobě. Přes to všechno, čím v už prošla, stále pochybuje, že Krásní Mrtví mohou být skuteční. Snad jsou to jen výplody její žalem zasažené představivosti. Ale zjevení Phoenixe a Huntera jí dokazují, že opak je pravdou. Vrací se zpět na Foxton a očekává poslední setkání s Phoenixem. Tam nastane okamžik, kterého se Darina děsí nejvíc ze všeho. Musí odhalit okolnosti jeho smrti. Do cesty se jí staví nečekané překážky - Hunterovo zvláštní tajemství, podivný návrat Phoenixova otce a násilí místního gangu. Čas utíká příliš rychle a Darina se cítí chycená v pasti.



Čtvrtý a zároveň poslední díl tetralogie Krásní mrtví od autorky Eden Maguire. Darina už zachránila Jonase, Arizon a dokonce i Summer. Ale podaří se jí zachránit i její lásku Phoenixe?

Už to bude téměř rok, co umřel Phoenix. Stalo se to na benzínové pumpě ve rvačce dvou gangů. Darina to má zkomplikované tím, že tam byl zmatek a většina ze zúčastněných nechce říct pravdu, protože se bojí, že by z toho mohli mít problém, takže teď je vše jenom na Darině, jak to všechno vyřeší. Má na to jenom jedenáct dnů, a když na to do teď nedošla ani policie, má vůbec nějakou šanci?

Hned na začátku recenze musím pochválit Darinu. Hodně se během knihy změnila a to k dobrému. Už jsem si neříkala: Proč mě mučíš?, ale byla v pohodě. Také bylo zajímavé sledovat ten její obrat v myšlenkách a v chování.

Tato kniha byla podle mě ze všech čtyř knih nejlepší. Více akce a nečekaných událostí se proplétalo touto knihou, což jsem ani nedoufala. Začátek této série byl opravdu tragický, ale jsem ráda, že se autorka zlepšila do takové míry, že jsem knihu měla rychle přečtenou a nemohla se dočkat, až zjistím, co se stalo.

Během čtení jsem místy nevěděla, o co jde, neboť jsem si nemohla vybavit žádné postavy z předchozích dílů a některá jména pro mě byly jedno velké tajemství, ale nevadí. Asi mám malou paměť.

V předchozích dílech se Darina zabývala jenom tím, kdo měl odejít a jeho rodinou. Tentokrát tomu tak nebylo a za to jsem ráda. Je super dozvědět se ještě něco více o Hunterovi, ostatních a také o jejich minulosti.

Některé okamžiky mě v knize dokázali rozesmát, u jiných jsem se cítila trapně a nejraději bych ty lidi chytila pod krkem, ale také mi ukápla i slza, nebo dvě.

A také se ještě musím zmínit o obálkách. Všechny předchozí obálky ze série byly úžasné a ani tato není výjimkou. A jak pěkně to vypadá v mojí knihovničce! Nádhera! Pro některé nečtenáře v mém okolí je to i důvod k tomu začít číst, tak uvidíme...

Myslím si, že toto je skvělé uzavření celé série Krásní mrtví. Nakonec jsem si celou sérii oblíbila a snad si ji zase někdy ve volném čase přečtu. Této knize dávám 4 hvězdičky.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Toto je veľmi zaujímavá séria, 2. a 3. diel sa mi páčili ale najviac asi kvôli postavám.

    OdpovědětVymazat
  2. Túto sériu by som si raz chcela prečítať, ale z každej strany počujem na hrdinku len zlé ohlasy, takže neviem :D

    OdpovědětVymazat