Modrá jako safír (Kerstin Gier)

By 21:02

Název: Modrá jako safír
Autor: Kerstin Gier
Série: Drahokamy – Láska nezná čas
Díl: druhý
Počet stran: 352
Nakladatelství: CooBoo
Datum vydání: 08/2012
Anotace: Čtěte pokračování úspěšné knížky Rudá jako rubín! Být čerstvě zamilovaná v minulosti vážně není dobrý nápad. To si přinejmenším myslí šestnáctiletá Gwendolyn, novopečená cestovatelka časem. Koneckonců mají oba s Gideonem docela jiné starosti. Například jak zachránit svět. Nebo se naučit tančit menuet. A ani jedno není vůbec snadné! Gwen má sice po svém boku několik dobrých rádců, ale když se Gideon začne chovat tajuplně, je jí jasné, že musí své hormony co nejdříve dostat pod kontrolu... 

Reakce po dočtení: Vydrž dva dny, holka!! To dáš! Jenom dva dny! A budeš mít doma Zelenou! (pro nechápavce nemyslím ten alkohol)

Můj názor: Modrá jako safír... Výborná to knížka... Ano, zajisté, to se musí nechat. Začněme jako u Rudé... Zase máme pěkný zajímavý název (modrá je barva mých očí:P), obálku máme také pěknou a anotace říká: „Bacha kámo, jestli koupíš mě, kup i tu první, jinak nebudeme kamarádi.“ Ale já zase neviděla žádný problém, proto je tato knížka už taky pěkně dlouho doma. No jasně, ale teď se nemůžete ptát, proč jsem ji četla až teď, protože bych vám odpověděla: „Přemýšlej!! Jak jsem asi mohla číst tento díl, když jsem nečetla ten první?!! Logicky!“ A důvod, proč jsem nečetla první díl si přečtěte v jiném článku, neboť už nyní není času nazbyt.
Špatné je, že i na této knížce toho není moc co pomlouvat. Ani postavy. Možná jenom občasné chování Gwendolyn, ale to už jsme si spolu vyříkali, takže to nebudeme řešit. Charlotte bych nejradši vzala a zavřela do nějaké kobky anebo ji poslala zpátky časem, abych už od ní měla pokoj. Škoda, že Gwen ani Leslie nemají tak skvělý smysl pro humor jako já. A když už jsme u té skvělosti, tak musím vzpomenout Gideona. Ano, ano. Někdy bych mu omlátila hlavu o stěnu, nebo mu řekla tytyty!!, ale není on prostě úžasný?? Ale nejlepší je stejně Xemi. Ten tomu všemu podivnu přináší skvělé odreagování v podobě jeho humoru a úžasných songů. Gwen ani neví, jaké má štěstí. Já mít takového Xemiho, tak mu řeknu, ať mi radí při testech a při zkoušení a vždycky bych měla samé jedničky. Také bych si s ním občas zazpívala duel a všichni by byli šťastní, hlavně jááá!
Ale dost fantazírování, máme tu důležitější věci na práci a tou je hodnocení. Menuet, což je párový tanec francouzského původu ve 3/4 taktu podle tety Wiki, jsem lehce nepochopila. Jak si může Gwen spléct strany? :O Ale nevadí, asi se bouchla do hlavy, když byla malá...A málem bych zapomněla na lady Aristu, která mě vždy dokáže pobavit svým břitkým humorem.
A na závěr závěr knihy... Ano, jen co jsem dočetla jsem vzala tužku a papír a už jsem to věděla, pak se ovšem stalo čekání ještě větším utrpením, protože jsem o tom pořád musela přemýšlet, ano, nelžu já jsem totiž doopravdy přemýšlela.
U hodnocení jsem si nebyla jistá, proto jsem nad ním uvažovala asi sekundu a tudíž je takové jaké je.
Hodnocení: 100%
Bailey

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Ach, áno, to nadšenie z Drahokamov 8) ešte stále sa drží aj mňa 8P

    OdpovědětVymazat
  2. Neznám a určitě to bude pro ufnukaný ženský

    OdpovědětVymazat