Knihy za duben - Kelsí

By 15:40

Tak se opět hlásím s knihami za měsíc! S mým čtením se to konečně trochu zlepšilo a i když to není takové jako před tím, jsem ráda aspoň za nějaký pokrok. Duben byl pro mě příjemný měsíc, měla jsem svátek, úspěšně jsem zvládla absolventský koncert, Zlín se stal vicemistrem extraligy a já konečně začala pracovat na ročníkové práci. Přečetla jsem také recenzáky, takže se můžete těšit na recenze. Tak a tady knížky které jsem za duben získala:



Bouři, Hříšné a Ples mrtvých dívek jsem si objednala z beletrie.eu. Hříšné už čtu a na další dvě se moc těším! Knížky jsem si koupila za penízky na svátek:)

Knížku prorok jsem dostala od ZUŠky za absolvák. Vedle můžete vidět věnování:) Knihou se mi ale do vkusu netrefili a kdy se k ní dostanu vůbec netuším.
Ve službách nuly 6 je recenzní výtisk od Zoner Pressu. Už jsem ji přečetla a brzy se můžete těšit na recenzi.

Tak dneska krátce a výstižně:) A co jste si za duben pořídili vy?:)

Kelsí

You Might Also Like

1 komentářů