Rudá jako rubín (Kerstin Gier)

By 16:08

Název: Rudá jako rubín
Autor: Kerstin Gier
Série: Drahokamy – Láska nezná čas
Díl: první
Počet stran: 336
Nakladatelství: CooBoo
Datum vydání: 02/2012
Anotace: Žít v rodině, která je samé tajemství, není pro šestnáctiletou Gwendolyn zrovna snadné. A co teprve když pochopí, že tím největším rodinným tajemstvím je ona sama. Jaké nebezpečí člověku hrozí, když se zamiluje napříč časem?


Reakce po dočtení: Proč je ta knihovna od postele tak daleko??? :O :D

Můj názor: Rudá jako rubín... Zajímavý název knihy a obálka ještě pozoruhodnější. Anotace jenom pobízí ke koupi. Nikde nevidím žádný problém, a proto už je kniha dávno doma. Ale teď se určitě ptáte, proč až teď? Když je to tam super kniha, proč ji čtu až teď? Velice zajímavá tato otázka, to musím uznat i já. Jeden z prvních důvodů byl čas. Druhý důvod byly jiné knihy a dalším důvodem bylo zklamání a má bystrá mysl, která se mě pořád ptala: „Co když to bude hloupost? Co když mě to nebude bavit?“ a dalších asi tisíc 'Co když...'. Tak a když jsem se vypovídala, můžu snad začít pořádně hodnotit a pomlouvat. :P
Samozřejmě je na knize mnoho kladů, proto jsem se rozhodla začít s nimi. Obálka... Ano, jistě. Taková maličkost, nad kterou se pozastaví všichni. Žůžůvááá. I když tuto barvu moc nemusím na této knize jsem si ji zamilovala. Teď k postavám... Hlavní hrdinka má (pro mě zvláštní) pěkné jméno, které zní Gwendolyn. Tu jsem si od začátku oblíbila a zároveň tak i její kamarádku Leslie. Dál tu máme úžasnou Charlotte, nebo také dokonalou, nejchytřejší, nejlepší Charlotte, která se neumí chovat nijak jinak než Mona Lisa. Jestli si myslíte, že nadržuju Gwen, tak máte samosebou pravdu, ale nebudeme o tom mluvit, ok?:) A ještě je tady taky Gideon!! Na toho bych nemohla zapomenout. Asi jsem se zamilovala. Škoda, že nemám rovněž takového opravdového Gideonka blízko mého domova.
A teď obsah... Knížka má skvělý námět a zároveň je poutavě napsaná, což je vražedná kombinace, když začnete číst kolem třetí hodiny odpolední. Cestování časem, jak pěkně to zní, pro nás obyčejné smrtelníky, není pravda? Jenže když na to nejste připravená a nevíte, co dělat, když se to stane poprvé, asi to není zrovna med. Jo, přesně to nám řekla i Gwen. Zatímco Gwen proklínala vše, co mohla a ptala se, proč zrovna ona musela zdědit gen, Charlotte a její matka brečeli v rohu a taky se ptaly, proč zrovna Gwendolyn, když je úplně prázdná a nedokonalá. Hold člověk vždy má to, co nechce anebo naopak nemá to, co chce. Mám stejné zkušenosti, takže soucítím s oběma skupinkami.
Abych to tak nějak pěkně shrnula... Úžasná kniha se skvělými nápady, nejlepšími postavami a mnoha vtipnými poznámkami, takže knihu rozhodně doporučuju. Moje hodnocení je takové, jaké je, protože nemůžu jinak.
Hodnocení: 100%
Bailey

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Pekná recenzia, jednoznačne súhlasím 8) Nedávnom som dočítala záverečný diel a som úplne mimo, lebo knihy som mala požičané a nemôžem si dať re-reading a takisto som naštvaná, že je koniec 8_( takže rozhodne siahni hneď po ďalších dieloch, sú rovnako úžasné ak nie lepšie 8) Vďakabohu, že sa blížia moje meniny a tak si knižky môžem zaobstarať do knižnice natrvalo 8)

    OdpovědětVymazat
  2. wow, pekné, asi si ju prečítam :) robíš recenzie aj na staršie knihy? niečo z antikvariátu? napr. http://www.antiquariat.sk/?

    OdpovědětVymazat