Recenze: Nepřítel mého nepřítele

By 9:59

Největší obrázek výrobku Nepřítel mého nepřítele
Název: Nepřítel mého nepřítele
Autor: Kateřina Petrusová
Počet stran: 360
Česká anotace: Dluhy se musí platit. To ví i bývalá policistka Joan, která má závazek vůči samotnému králi drogového podsvětí. Ten se nyní hlásí o splacení dluhu a jako pojistku unese Joaninu malou dceru Amy. Zvládne Joan zabít Roberta Bavettu, jednoho z vůdců italské mafie, a dostat svou dceru zpět? Co když existuje ještě jiný způsob, jak Amy zachránit?

~~~

Hlavní hrdinka této knihy, Joan Westová je svobodná matka a vychovává svou malou dcerku Amy. Pracuje u zásahové policie a pracovat zde ji baví, jenže stačí jen malá chyba a tato práce se jí může stát osudnou. Jeden špatný krok a Joan může mít celý život zničený. A ten špatný krok samozřejmě přijde. Jo se jeden případ nepovede a hned má na krku drogového dealera, Tora, který touží po pomstě. Jo od policie odejde a začne pracovat v jedné agentuře. Po třech letech se Toro stále neozval a může se zdát, že na svůj slib o pomstě zapomněl, ale Joan moc dobře ví, že jen vyčkává na tu správnou chvíli. Jakmile tahle chvíle nastane, Toro vyleze ze svého úkrytu a unese Amy. Joan by šla přes mrtvoly, jen aby dostala Amy zpět a právě toho Toro využívá. Jeho pomsta znamená vraždu. Vraždu mafiána Roberta Bavetty. A Jo je odhodlaná ho zavraždit.

Nepřítel mého nepřítele je volným pokračováním knih Nebezpečná láska z pera české autorky. Já osobně jsem se na knihu hodně těšila a odpočítávala jsem dny do jejího vydání. Kniha slibovala další úžasný příběh a mé očekávání rozhodně splnila, nicméně je pravda, že Nebezpečná láska byla o chlup lepší. Což ale vůbec nijak nevadí, protože tahle kniha vás také vtáhne a jakmile se do ní začtete, nemůžete se od ní odtrhnout.

Chvíli mi trvalo, než jsem se v knize zorientovala, prvních pár stran jsem se docela ztrácela, ale jak jsem se začetla, všechno se vyjasnilo a já každé písmeno, každé slovo, každou větu doslova hltala a dychtila jsem po tom, co se stane dál.

Jestli si myslíte, že znáte málo nadávek, rozhodně si tuto knihu přečtěte, jelikož tady se nadávka rozhodně neplýtvá. Občas mi to přišlo až přehnané, jelikož používat v každé větě nějaké sprosté slovo mi přijde přitažené za vlasy a myslím že ani mafiáni tak nemluví. Ale nemůžu soudit, nikdy jsem se s žádným mafiánem nepotkala (tedy alespoň si to myslím). Nicméně, občas mě některé nadávky hodně pobavily a zase jsem se nějakým přiučila.

Tahle kniha ve mně při čtení vyvolala hodně emocí, několikrát jsem měla v očích slzy. Občas dojetím, občas smíchy. Pár hlášek tu stálo opravdu za to a hodně jsem se u nich nasmála. A k tomu dojetí, Jo jsem litovala, protože to, co zvládla ona, bych já nezvládla a zhroutila bych se hned na začátku. Za to má Jo můj obdiv. Nepřítel mého nepřítele mě dokázal i překvapit, něco jsem totiž opravdu nečekala a vzhledem k tomu, že Robert byl z obou bratrů můj oblíbenější, jsem si tuto knihu prostě zamilovala!

Této knize dávám 5 hvězdiček a každému ji doporučuji. Popravdě, kdybych nevěděla, že autorka této knihy je Češka, tak si myslím, že Nepřítel mého nepřítele je z pera nějakého Američana. Můžete se zde těšit nejenom na romantiku, ale i na akci, napětí a dech beroucí okamžiky.

Za poskytnutí recenzního výtisku mockrát děkuji nakladatelství Fragment!