Knihy za leden, únor a březen 2013 - Bailey

By 17:18

Ano přátelé, ještě pořád bohužel žiju.:)) V poslední době jste toho o mně moc neslyšeli, že? Důvodem je to, že jsem se knižnímu světu obloukem vyhýbala. Jednu dobu jsem měla i období, kdy jsem se na knížky nemohla ani podívat a dělalo se mi špatně, když jsem o nich slyšela. Díkybohu, je toto strašné období za mnou a já se s novým elánem pouštím do psaní.

~~~
Ještě než se dozvíte, co jsem si za ty tři měsíce koupila a co jsem viděla, tak si tu budu chvíli řečnit o sobě a o tom, co vás čeká, takže to klidně přeskočte. Mě by se to taky nechtělo číst...
Jak už jsem zmiňovala výše, tak jsem plná nového elánu, neboli také znovuzrozená jestli tak chcete, proto zde budete moct v nejbližší době najít moje hodnocení na sérii Láska nezná čas (Drahokamy). Dále pak třeba Divergenci, Železného krále aj. Taky už pracuju na posledních úpravách své knihovničky, respektive jejích dvou částí, takže doufám, že do konce týdne to stihnu nafotit.
Přemýšlím také nad tím, že napíšu hodnocení na film Nádherné bytosti, na který jsem byla s holkami. Necháme se překvapit...
A lidííí!! Málem bych vám zapomněla říct, že jsem zase o rok starší, což znamená, že jsem i mnohem moudřejší. Ne, moudřejší nejsem, to byl vtip. Jsem spíš praštěnější, neboť jsem párkrát vrazila do zdi, když jsem se na své obrovské posteli otáčela, ale není každý den posvícení, co? :)
~~~
Za měsíc leden jsem si žádnou knihu nekoupila, jestli si dobře pamatuju. Jen si vzpomínám, že bylo po Vánocích a uzavíraly se známky, takže nejspíš ne. A mám samé jedničky :PPP HÉÉÉÉÉÉČ!!!
~~~
Ale za únor přátelé, to už je něco jiného. Otevíral se nový Neoluxor ve Zlatém Jablku, takže ze starého buxu je nyní Knižní outlet, kde jsem vyplázla při první návštěvě pár šupů za knihy Zásvětí, Delirium a Pandemonium. Knihy jsou v dobrém stavu, jenom Delírium bylo trošinku špinavé, ale už je jako nové!! Jsem totiž kouzelnice a mám kapesníky, takže to nebylo zase tááák těžké.:)
~~~
Březen...Můj nejoblíbenější měsíc v roce!! V tomto měsíci jsem dostala tři dárečky v knižní podobě. První a nejlepší je Zelená jako smaragd druhý je Rezistence, kterou jsem dostala od svojí sestřičky a třetí je Železná dcera, ze které jsem byla neskutečně ráda. Jenže pak si to přihasila Kelsí a já měla po srandě. Je škoda, že už nevydají další díly, ale budu se modlit ke každému, kdo mě bude poslouchat a třeba se stane zázrak nebo se lidi v Americe rozhodnou, že to zfilmují.:)

A málem bych zapomněla na recenzáky od Fragmentu. Na druhý díl Kroniky Cartera Kanea jsem se nesmírně těšila, takže bacha na to!! A posledním dílem - Phoenixem jsem zdatně ukončila další z mnoha sérií, tentokrát Krásní mrtví, kdyby to někdo nevěděl.
~~~
Závěrem bych vás chtěla upozornit na to, že jsem se rozhodla ukončovat série, kdybyste si toho jen tak náhodou nevšimli. Jasně, Delirium se nepočítá, vy byste to tam snad nechali za tak dobrou cenu?:DD A taky si všimněte, že toto je můj nejdelší článek z této sekce, co se týče psaní. Já říkala, že mám novou energii.:)) A otázka na závěr: Co jste si koupili nebo zažili vy?
Seznam knih jsem taky upravila. První jsem ho zkrátila a teď už je zase hodně dlouhý, tak kdyby se našel nějaký sponzor, tak mi písněte.
A ještě plakát z Nádherných bytostí, který mají i Natt a Kelsí, protože jsem ho pro ně já vyžebrala. No, žebrat jsem sice nemusela, ale i tak, musela jsem to říct. Sorry holky. :)))

-Bailey B.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Juchů, člověk ze Zlína! Z Neoluxoru a hlavně Neoluxor outletu jsem stejně nadšená, jako ty, a už jsem si tam pořídila spoustu knížek, které byly v perfektním stavu a nejvíc jsem za jednu dala 129 Kč! Všem Zlíňákům doporučuji :) Člověk prostě musí umět nakupovat...
    Krásné knihy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky nakupuju ve Zlíně! :) Se divím, že jsem na někoho takvého tady narazila :D Nevím co přesně v kterém měsíci, ale za tento rok jsem si koupila knížku Dědička, Krásné Zlo, Bezbranná, Levá ruka boží, Čtyři poslední věci, Modrá je barva nočních děsů, Bílá je barva kouzel, Drakie, Drakie 2, Sestra, Chvíle před koncem, Tygrova stezka, Malé ženy, Divergence a Rezistence. Čtu trošku víc no :D Ale teď jsem se sekla a nemůžu se dokopat k tomu abych četla dál :/ Asi si můj mozek dává pauzu :/ Snad se mi zapálení k čtení zase vrátí :D

    OdpovědětVymazat