Zelená jako smaragd (Kerstin Gier)

By 16:11


Zelená jako smaragd (Edelstein Trilogie, #3)Anotace: Gwendolyn má zlomené srdce. Zdá se, že Gideonovo vyznání lásky bylo pouhou fraškou, aby šel na ruku jejich úhlavnímu nepříteli, hrozivému hraběti Saint Germainovi. Ale pak se stane něco naprosto nepochopitelného a Gwennin svět je vzhůru nohama. Jí i Gideona čeká dech beroucí úprk do minulosti, a taky menuety, paruky, kordy a divoké pronásledování a nad tím vším se vznáší otázka, zda se dá stav pokojové fontány vůbec léčit… (pozn. Xemerius se velmi obává, že nikoliv.)



~~~


Můj názor: Knížku jsem si pořídila asi dva dny po vydání v knihkupectví ve Zlíně (konečně tam máme Neoluxor!). Byla jsem na ni celá natěšená a už se na její čtení celá třásla. Chtěla jsem číst, hned jak jsem dojela domů, ale bolela mě hlava, takže jsem na čtení neměla ani pomyšlení. Následující den byla sobota a já se na Zelenou vrhla. A odpoledne už byla i dočtená! Úžasná kniha, opravdu!
Z děje vám tu nic vypisovat nebudu, protože bych s největší pravděpodobností všechno naspoilerovala. Ale máte se na co těšit!
Abych se přiznala, byla jsem hlavně zvědavá, jak to teď bude se vztahem Gwen a Gideona a příběh o cestování časem jsem tak nějak posunula do pozadí.  Prvních pár kapitol se tam však Gideon skoro vůbec neobjevoval a ze začátku mě to mrzelo, ale pak jsem si řekla že vše není jen o něm a začala se zajímat i o to cestování. Pak se tam však začal objevovat a já nevěděla co si myslet. Někdy jsem ho chtěla profackovat, jindy jsem ho zase chtěla mít vedle sebe (:D).
Celá kniha je plná dobrodružství, lásky a napětí i plná nečekaných zvratů. Jednu chvíli jsem se smála a v druhé už by se ve mě krve nedořezal.  Knihu příjemně zpestřovali Xemeriusovi vtipné poznámky a já si ho v knize neuvěřitelně oblíbila. Bez něj by to nebylo ono!
Na konci mi ale trochu vadilo, že děj byl tak trochu useknutý. Něco se tam děje a najednou v další větě už je další den. Přišlo mi to nedořešené, jak kdyby autorka sama nevěděla, co tam napsat. To mě trochu zarazilo, ale asi je to jen názor vkusu.
I přes to kniha dopadla tak, jak jsem chtěla. Je to úžasný čtenářský zážitek a celá tahle série patří k mým nejoblíbenějším a rozhodně ji všem doporučuji!:)
Je pravda, že většinou na zbytečně roztáhlé série do několika knih nadávám, u této série by mi nějaké pokračování nevadilo.

Moje hodnocení: 98%

Kelsí

You Might Also Like

0 komentářů