Knižní chvilky (2)

By 19:25


         Tento projekt má na svědomí TerezZ a více o projektu se dozvíte už u ní.

Mé velikonoční knižní chvilky jsou tu!:))


Tak na obrázcích můžete vidět, že mě chytilo "kolážování" a celkově mám dnes blogonáladu, což se u mě v poslední době děje jen výjimečně. Ano, v poslední době se tady nic moc nedělo a jak už Kelsí řekla, tak za všechno může škola, olympiáda a ročníková práce a díky tomu já mívám náladu na bodu mrazu. Naštěstí jsou ty Velikonoční prázdniny a já dokonce po dlouhé době četla a to úžasnou knihu Vlny zmítané smrtí. Na fotce můžete vidět, jak jsem se včera a dnes bavila. Co se týče těch malých rámečků, no zkrátka já miluju jaro a ten sníh venku už mi vážně leze krkem. Jelikož má mamka zase miluje výzdobu, tak jsou všude kolem mě květiny, vajíčka a hlavně zelená barva!:D


No a jelikož jsem už měla ten foťák zapnutý a protože mi po dlouhé době přišel recenzák, no tak jsem ho taky blejskla:))
...
Pro dnešek jsem se vykecala až až, takže se s vámi prozatím loučím a o víkendu očekávejte nálož článků!:D

Natt

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Hezky clanek! A. totally souhlasím .. skola může za vsechny nase pubertacky trable!!!:D:D

    OdpovědětVymazat