Knižní chvilky (1)

By 17:39

Tento projekt má na svědomí TerezZ a více o projektu se dozvíte už u ní.

Už dlouhou dobu, jsem přemýšlela, že i jí zveřejním své knižní chvilky, ale byla jsem vždycky líná něco nafotit. Konečně jsem se k tomu však dokopala a přináším vám pár fotek z minulého týdne, kdy jsme měli prázdniny a já jela s rodiči na hory:)

Tady někdo tráví čas čtením na čtečce..





Hádejte! Copak jsem to četla?:)

Musím se pochlubit svým plakátem. Mě se film moc líbil!

Jedna fotka z hor, kde byla pravá pohádková zimní krajina:)
Natt

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Krásne fotky 8)
    Koľko snehu!!! 8_)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé fotky, máš super čtečku! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky! Chtěla bych na hory béé :( Jéé ty máš vlastně asi stejnou/podobnou čtečku jako já :)

    OdpovědětVymazat
  4. Film sa páčil aj mne :) Knižku som však ešte nečítala, ale napravím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ach jo ten sníh mi chybí:( . Krásná čtečka se super plyšákem :D

    OdpovědětVymazat
  6. Knížku jsem si zamilovala, film jsem ještě neviděla, ale od kamarádky jsem slyšela nepěknou kritiku :D Tak uvidím:)
    A samozřejmě si četla Nádherné bytosti! :D

    OdpovědětVymazat