Knihy za leden, únor, březen - Kelsí

By 11:31

Po třech měsících se hlásím s dalším článkem do této rubriky. :D Ze začátku to ale bude takový vykecávací článek. Nuže, začneme tím, že vám tu vypíšu hordu důvodů, proč na blog tak trochu kašlu. Začala bych starým známým důvodem, a to školou. Poslední dobou jsme psali hodně testů, navíc do toho ještě jedna soutěž, dále musím začít psát ročníkovou práci a tak je toho opravdu hodně. Za dva týdny mě navíc čeká absolventský koncert tak ještě trávím hodně času s flétnou v ruce. Navíc začalo v hokeji play-off a tak pokaždé když hraje Zlín jsem buď na stadioně nebo doma u televize. Volného času mi tím pádem moc nezbývá a tak není čas ani na čtení. Za poslední dva týdny jsem nepřečetla ani slovo a ani se mi do čtení moc nechce. Raději si pustím nějaký seriál u kterého nemusím tolik přemýšlet. Sice mě to docela mrzí že nemám čas ani na čtení ani na blog, ale co se dá dělat, některé věci jsou prostě důležitější. Nezbývá než se s tím smířit a doufat v lepší časy :D



~~~

Teď přejdeme ke knihám, které jsem si pořídila za tři měsíce. Jejich opravdu málo, jindy jsem si tolik knih nasbírala třeba jen za měsíc, ale vzhledem k tomu, že teď nečtu, by nějaké větší skupování knih nemělo cenu.  Navíc jsem si dala takové předsevzetí, že si první dokoupím série které mám už doma. Ze začátku jsem totiž chtěla skoro každou YA knihu která vycházela, ale s postupem času už si na některé ani nevzpomenu, jelikož svět knih v poslední době opravdu vůbec nesleduju.
Takže, za ty tři měsíce jsem si koupila pět knih, jednu jsem dostala ani nevím kde (:D) a získala dva recenzáky od Fragmentu.


Tři naprosto úžasné knížky! Osud jsem si objednala z beletrie.eu a rozhodně jsem od něho nečekala to, co se tam stalo. Je opravdu super!
Zelenou jako smaragd jsem si koupila tuším den-dva po vydání když jsme byly s holkama na filmu Nádherné bytosti. Přečetla jsem ji za jeden den a celá série patří k mým nejoblíbenějším.
Železnou dceru jsem si objednala už někdy v lednu a za jiných okolností už by byla přečtená, ale jelikož jsem se dozvěděla, že další díly už se asi nebudou vydávat, nějak se mi už do ní nechce.

Anna i Tajemství byly další knihy objednané z beletrie. Annu jsem ještě nečetla, ale Tajemství ano. Ta mě však zklamala. Přišlo mi to strašně přitažené za vlasy (hlavně Ariin příběh) a nejvíc z celé knihy se mi líbily příspěvky od A., jenže těch tam bylo dohromady tak šest stran.
Knihu Velký Gatsby ani nevím, kde jsem nabrala. Asi jsem ji od někoho dostala..

A nakonec recenzáky od Fragmentu. Došly dnes, takže vám o nich nic moc říct nemůžu, nicméně už se na ně moc těším.





No a jak jsem zmiňovala, byly jsme na filmu Nádherné bytosti a tam nám daly tyto úžasné plagáty. Já jsem knihu nečetla, takže nemám s čím srovnávat, ale film se mi líbil.

Tak to je vše, já se s vámi loučím a snad se mi někdy zase podaří přidat nějaký článek. :) Mějte se hezky!

Kelsí

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ty barvy Zelené jako smaragd a Železné dcery vypadají na sobě úžasně :).. Jinak skvělé kousky ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem měla podobné období, ale přežene se to, neboj ;) A ten hokej ti schvaluju, já zase fandím plzeňským Indiánům, ale koukám spíš jen v tv. Nedá se to ale srovnávat se stadionem :D Osud se mi taky moc líbil a s tím, že si budu dokupovat moje rozkoupené série, jsme na tom stejně :D ale říkám si to už strašně dlouho a pak se objeví nějaká knížka na bazoši a je to :D To slyším prvně, že už nebude pokračování Železné dcery! To přece nemůžou udělat :O Film Nádherných bytostí jsem ještě neviděla, ale prý je to něco jiného než knížka :D ale ten plakát vypadá moc hezky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné knihy.Deklaraci smrti jsem četla.Velmi krásná kniha. :)

    OdpovědětVymazat