Knihy za leden, únor, březen - Natt

By 13:43

Jelikož už jsem se dost vykecala u knižních chvilek, tak tady už přejdu rovnou ke knihám, které jsem si koupila či dostala ke zrecenzování. Není jich hodně a proto jsem spojila hned tři měsíce dohromady. No a čeho si asi vy nevšimnete je to, že dokupuji série!:)



Zelenou jako smaragd jsem si koupila, když jsem byla v kině na Nádherné bytosti a hned další den jsem je také přelouskala a celá série Drahokamy patří mezi mé velmi oblíbené série a já jsem ráda, že ji vlastním! Roztomilá malá tajemství mám z beletrie a ještě jsem je nečetla a musím se přiznat, že na ně ani nemám huť potom, co mi Kelsí vylíčila, že ji to moc nebavilo, a že je to nudná kniha.

Závod se smrtí je recenzní výtisk od Fragmentu a já se na něj právě brousím zoubky a asi zítra bych tuhle knihu chtěla začít číst:) Annu krví oděnou mám také z beletrie a neuvěřitelně moc se na ni těším, ale zatím sem se k ní nedostala.

Vlny zmítané smrtí jsem přečetla nedávno a mám ji také z beletrie. Už dlouhou dobu jsem tuto knihu chtěla a jsem ráda, že jsem si na ni konečně našetřila a mám ji doma. Hodnocení je napsanáno a je docela dlouhé. Nevím proč, ale já si tuhle knihu zamilovala:) 

Tyhle tři knihy mám z levných knih a už jsem tak docela i zapomněla, že jsem si je vůbec kupovala. Ani jednu jsem zatím nečetla.
                                               ~~~

No a co vy? Máte něco nového doma ve vaší knihovničce? Pochlubte se! Já jsem zvědavý člověk a ráda se vámi i inspiruji:))
                    
Natt

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Tolik pěkných knížek :) Závidím ti zelenou, už bych si ji měla taky koupit :D :)
    Jinak tě zvu na nový blog :))
    http://s-laskou-ke-kniham.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. McDermidovou i Roseovou mám z LK taky :) Mám jejich knížky ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj.Máš to tu pěknné.Ty knihy Ti závidím snad se kním taky jednou dostanu. :) Mimochodem jedno shrnutí tu mám můžeš mrknout. :) http://zivotsknihami.blogspot.com/ taky ráda nakupuju. :)))

    OdpovědětVymazat