Tygrova stezka (Colleen Houck)

By 14:39


Tygrova stezka

Anotace: Kelseyino poslední léto bylo šílené. Tak šílené, že by tomu nikdo nevěřil. Vedle toho, že musela bojovat s hordou zákeřných opic a putovat indickou džunglí, se zamilovala do Rena, tři sta let starého prince.Nové nebezpečí teď Kelsey přinutí, aby se vydala za dalším indickým dobrodružstvím s Renovým bratrem, záporákem Kishanem a nepravděpodobná dvojice si začne klást otázky ohledně svého skutečného osudu. A Renův život visí na vlásku stejně jako pravda v Kelseyině srdci.


~~~


Můj názor: Kelsey se vrátí zpět do Států, ale nic není tak, jak si představovala. Není ve Státech ani hodinu a už na ni čeká první šok. Pan Kadam s oběma tygry jí nechali postavit dům, dali jí auto, přihlásili ji na univerzitu atd. Ze začátku se to sice Kelsey nelíbí, ale nedá se nic dělat. Kelsey začne studovat a doufá, že se jí podaří na Rena zapomenout a tak začne randit se třemi kluky. S Lim, Jasonem a Artiem. Ale i přes to vše stále myslí na Rena. Ten se dostane na scénu, jakmile za Kelsey doletí na Vánoce, jelikož už bez ní v Indii nevydrží. Ovšem, jeho přístup je poněkud zajímavý. Chce, aby Kelsey randila dál, ale aby randila i s ním a aby si pak vybrali. Všichni myslím tušíme, jak to dopadlo a koho si vybrala. Ano, nečekaně Rena. Nicméně Ren je poté zajat Lokešem a Kelsey s Kišanem odletí zpět do Indie. A tady to celé teprve začíná...
Celý příběh je docela zamotaný, ale mě bavil, já si totiž tuhle tygří sérii zamilovala. No abych byla přesná, spíše Kišana (:D), ale celý příběh je super! Ze začátku jsem si nedovedla představit, o čem vlastně celá ta kniha bude, ale na konci jsem jen koukala s otevřenou pusou, protože tohle jsem fakt nečekala. Kdo knihu četl, ví o čem mluvím a kdo ještě neměl tu čest, tak vám prozradím že je tam jeden opravdu velký wtf moment. Chudák Kelsey! A poté co jsem dočetla ukázku z třetího dílu, jsem tu pusu měla otevřenou ještě víc, a třetí díl potřebuji co nejdříve, jelikož vážně nevím, co si mám pod tou ukázkou představit a celé to slibuje další perfektní příběh.
Ano, jsem tým Kišan a jsem ráda, že v této knize vystupoval opravdu hodně. Jeho vtípky a to, jak doháněl Kelsey k šílenství knihu příjemně oživilo. Ale v těch vážnějších citových situacích s Kelsey mi ho bylo naopak líto..
Co mi však trochu vadilo, byly překlepy v textu. Nebylo jich ale až tak moc, takže když jsem přimhouřila oči, ani jsem je neviděla. (:D)
Obálka je úžasná, je na ní totiž Kišan (:D). Ne, sranda. Obálky téhle série se mi vážně hodně líbí a jsou povedené.
Tuhle knihu, respektive sérii rozhodně jenom doporučuji, i když vím, že ne každému to sedne.

Hodnocení: 90%

Kelsí

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Já tygří ságu miluju! :) Nemohu se dočkat třetího dílu.

    OdpovědětVymazat