Knižní chvilky (5)

By 15:45

Tento projekt má na svědomí TerezZ a více o projektu se dozvíte už u ní.

Opět víkendové fotky, tentokrát z předminulé neděle:) Po dlouhé době jsem měla pohodový víkend bez učení a po pátečním a  sobotním relaxačním - nic nedělajícím:D - dnu jsem se zase vrhla na čtení. Společnost mi dělala kniha 1984 od Orwella. Myslím, že tuhle knihu každý zná, je to totiž klasika. A já ji musím číst kvůli tomu že ji jednak máme v povinné četbě a jednak proto že na ni mám referát. 

Kniha se kterou jsem trávila víkend.



Jak vypadá uvnitř.

Detail.


Fotka ze začátku ledna, kdy zima stála za to a byla hezká:)
Kelsí

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Tu knihu jsem sice četla asi před dvěma lety, ale moc se mi líbila a věřím, že se k ní určitě ještě jednou vrátím :)

    OdpovědětVymazat