Recenze: Temné vize - Vášeň

By 17:31

Název: Temné vize - Vášeň
Autor: L. J. Smith
Rok vydání: 2012
Počet stran: 254
Nakladatelství: Fragment
Česká anotace: Třetí díl napínavé série Temné vize. Kaitlyn a jejím přátelům se podařilo získat úlomek čistého křišťálu od Bratrstva. Ten může zničit zrůdný krystal pana Zetese, který páchá zlo. Nejprve však musí najít místo, kde je krystal schovaný. Kaitlyn se proto rozhodne pro návrat do institutu, protože jako tajný špeh má šanci úkryt najít. Podaří se skupině nadaných studentů porazit pana Zetese? Jaké nebezpečí hrozí Kaitlyn?

~~~




Třetí a zároveň poslední díl série Temné vize od známé autorky L. J. Smith. Smith se hlavně proslavila sérií Upíří deníky.

Gabriel se rozhodl přidat k panu Zetesovi a institutu. Aby ostatní zjistili, kde je ukrytý krystal, tak se Kaitlyn rozhodne, že se přidá k institutu jako špeh. Je to velice obtížný úkol, protože Kait přesně neví, jaké dary mají noví žáci pana Z. Odhalí ji, nebo Kaitlyn dokáže hrát tak dobře, že o ní nikdo nebude pochybovat?

Hlavní hrdiny jsem si oblíbila všechny, zvláště však Gabriela a Kaitlyn. V knize se vyskytly i nové postavy a to další členové institutu - ti, co byli v pilotní studii. Všichni se chovají úplně jinak, než Rob, Kait, Gabriel, Anna a Lewis. Institut není takový, co kdysi dávno býval.

Gabriel byl celou knihu tajemný a já jsem ho měla ráda už od začátku série. Je pozoruhodné, že dokázal svoje myšlenky skrývat před ostatními. Ale ne pokaždé se mu to povedlo, takže se o něm dozvídáme spoustu nových věcí.

Kniha se mi moc líbila, i když jsem od začátku knihy věděla, jak celé kniha skončí, ale i tak jsme byla spokojená. Jakmile jsem se do knihy začetla, už jsem ji neodložila. Četla se lehce, byla plná napětí, lásky a zvratů, které podle mě nikdo nečekal.

Obálka knihy je stejná jako u předchozích dílů, ale tentokrát je červené barvy. Obálka je jednoduchá a červená barva se dobře hodí k názvu knihy. Všechny tři knihy se k sobě v knihovničce pěkně hodí.

Tuto knihu i celou sérii rozhodně doporučuju. Kniha patří k těm lepším, co autorka napsala. Knize dávám 4 hvězdičky. Snad L. J. Smith napíše ještě nějakou knihu, které bude stejně dobrá jako tato.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Táto časť sa mi páčila najviac zo série 8) Hlvane tie zvraty...8)

    OdpovědětVymazat
  2. První díl se mi líbil, tak doufám, že se mi bude líbit i ten třetí. :) Hezká recenze. :)

    OdpovědětVymazat