(Povánoční #2) Kouzelná knihovnička - Kelsí

By 16:12


Vánoce jsou dávno za námi a já konečně přináším aktualizovanou knihovničku. Od minulé aktualizace se mi opět o něco rozrostla a přibyli mi i další poličky. Popravdě, jestli mi budou knihy přibývat stále v takovém tempu, netuším, kam je za chvíli budu dávat.

~~~

První polička, která mi těsně před Vánoci přibyla. Nad poličkou mám masku z Benátek:) V samotné poličce jsou knihy od Fortuny Libri, trilogie Lovkyně snů, kniha Hladová přání, dvě knihy od Meg Cabot a kniha Prokletý dům. Poté tam mám nějaké mušle, kočičky a čapí pera. 




Tahle polička je rozdělena na tři díly. V prvním mám manga koutek, v druhém moje nejoblíbenější knížky od nejlepší autorky Richelle Mead a ve třetím knížky od Sary Shepard.

V první poličce jsou knihy menšího formátu, v druhé mám knihy od Jane Austen a knihu Černobílý svět. Ve třetí mám knížky většího formátu.


A největší knihovnička


V této poličce mám jedny z oblíbených sérií:)


Další YA knížky... + knížka z knihovny:D


Paperbacky + krabice ve které mám záložky a tak...


Romány mi v knihovně nesmí chybět:)


A poslední polička.

Tak, tohle je celá moje sbírka knížek v různých poličkách a knihovničce. Uvidíme, jak bude vypadat při další aktualizaci. :)

Kelsí

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Milujem tieto články o tom ako má kto usporiadané knižky na poličkách. Úplne obdivujem tie kopy kníh. Ty ich máš tiež dosť a máš ich krásne uložené na poličkách :) V dobrom závidím :)

    OdpovědětVymazat