Knihy za prosinec - Natt

By 9:44

A je tu nový rok. Nemůžu uvěřit, že to tak rychle utíká. Doufám, že jste měli bohatého ježíška a přeji vám krásný nový rok 2013. Teď ale zpět ke knihám. Za měsíc prosinec jsem si koupila 19 knih, což jsem nečekala. 




Tyhle dvě knihy mi na Vánoce darovaly mé skvělé kamarádky Bailey a Kelsí. Oběma moc děkuji! :)

Knihy na Vánoce od rodičů. Rozhodla jsem se dokupovat série a tak jsem ráda, že jsem dostala zrovna tyto knihy :) A co už mám přečteno? Do VA se mi zatím znovu nechce, a tak jsem se vrhla do Závisti, který mě opravdu překvapil!

Má objednávka z beletrie. Z obou knih jsem nadšená! Konec Železné dcery byl suprový a já se už nemůžu dočkat dalšího dílu. Bože, ten Ash mě zničí :D. Knihu Ten, kdo stojí v kotě jsem moc chtěla. Naši slovenští sousedé ji moc chválili a mě anotace lákala a tak jsem byla ráda, že kniha vyšla i u nás. Teď po přečtení se hodlám podívat i na film, který má přímo hvězdné obsazení.

Tyhle dvě knihy jsem koupila mé skvělé mamince, která tak ráda čte. A jelikož mamka nemá žádnou svou knihovnu, tak knihy skončili opět u mě. No, mě to rozhodně nevadí a ráda si knihy také přečtu.   

Nákup v LK. Knihy tam byly jen za 20 korun, takže jsem je tam nemohla nechat. Ale až když jsem odešla z tohoto knihkupectví a dojela jsem domů, tak jsem si uvědomila, že jsem ještě něco zapomněla tam zakoupit, takže doufám, že tam někdy teď pojedu :)

Recenzák od nakladatelství Zoner Press. Moc děkuji! Druhý díl se mi líbil o mnoho více než první a jsem zvědav, co autorka ještě vymyslí.

I já se musím pochlubit. DVD Hunger Games jsem moc chtěla, protože se mi film moc líbil :)
~~~ 

A copak jste dostali vy?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Jé dvd Hunger games! :)) Sice mám film stažený, jak v čj tak i aj. Ale mít doma dvd by nebylo nazmar ;))
    VA je super, no a to jsou jediné knížky, na které ti můžu něco napsat.. :D Ostatní totiž doma nemám, ale ráda bych si většinu koupila ^^

    OdpovědětVymazat
  2. pane bože, krásne kúsky! 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, ano... super knihy! Prosinec byl štědrý. :D Já dostala HG komplet a další knihy ale Hunger games se mi prostě pořád motají v hlavě. :DDD

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně knihy ale nejvíc ti závidím DVD Hunger Games. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné úlovky, všechny bych brala taky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Samé dobré veci tam vidím :D :D Tuším závidím :D

    OdpovědětVymazat