Bitva o Hex Hall (Rachel Hawkins)

By 15:53


Bitva o Hex Hall

Anotace: Na Sophii Mercerovou je toho poslední dobou moc. Jen co si zvykla na to, že je démon, a naučila se své neobyčejné schopnosti ovládat, jí je Rada zase odebrala. Archera a tátu viděla naposledy v hořícím vězení a jedinými spojenci mají být nyní Branickovy. Shodou okolností odvěcí nepřátelé Prodigia. Rodinné překvapení neberou konce a jen tak mimochodem je na spadnutí válka, v níž má hlavní úlohu sehrát právě Sophie. Na tom se shodnou všichni, ne už však na tom, na jaké straně bude Sophie stát. Jenomže bez své magie je Sophie bezbranná. Podaří se jí získat zpět kouzelné schopnosti dříve, než bude pozdě?



~~~


Můj názor: Knížku jsem si objednala z internetového obchodu dobre-knihy.cz téměř hned, jak kniha vyšla. Opravdu jsem se jí nemohla dočkat a jsem ráda, že jsem si ji pořídila tak brzo. Sice jsem měla strach, že se zklamu, jak je to vždycky, když se na nějakou knihu hodně těším, ale nestalo se tak.
Se Sophií se život v posledních dnech moc nepáral. Jakmile zjistila, že je démon, odebrali jí schopnosti. Následovně shořelo sídlo Rady a ona se měla vydat k Branickovovým. Sama, k úhlavním nepřátelům. Celý příběh je hodně zamotaný a když se u Branickovových objeví všichni, začíná to vypadat, že se konečně začnou připravovat na válku, ale co se nestane.. Sophie je znovu odvlečena na Graymalkinův ostrov, na Hecate. A tam to teprve všechno začíná.
Celou knihu jsem si hodně užívala, ale čím víc jsem se blížila ke konci, tím víc mi hlavě hučela otázka, jestli už ten konec opravdu chci. Nejenom konce jedné knihy, ale konec celé série.
Příběh o Sophií se čte rychle, má spád, akci, je vtipný a nic mu nechybí. Vím, že předchozí díl mnoha lidem nesedl, ale mě se líbil a tenhle díl se mi líbil ještě víc a opravdu by mi nevadilo, kdyby se autorka rozhodla napsat nějaké pokračování. Například co se dělo s Graymalkinovým ostrovem a se Sophií "po deseti letech" nebo tak něco. Ne že by kniha končila otevřeně, ale když řadíte tuhle sérii k vašim nejoblíbenějším, rozhodně byste něco takového uvítali.
Ještě bych chtěla pochválit obálku. Jsem ráda, že se KK rozhodl opět pro odraz nápisu. Obálka tak nepůsobí tak prázdně. Ale ano, opět mi na ní něco vadí. Chybí mi tam odraz kočky, který byl na prvním dílu a na dalších už ne. Ale to je jen detail protože obálka i bez toho působí úžasným dojmem. Fialová, do které je zbarvená a fialová, jaká je kniha i pod přebalem je krásná. Opravdu!
Nad hodnocením jsem ani chvilku neváhala, protože na mě celá kniha i série opravdu zapůsobila a tak dávám plný počet.

Hodnocení: 100%

Kelsí

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Určite si musím túto knihu kúpiť! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Súhlasím 8) Kniha je úžasná 8) Mne sa aj 2. diel veľmi páčil, neviem prečo sa mnohí sťažovali 8(
    O Sophie a Archerovi by som rozhodne ešte uvítala nejaký príbeh 8) Ale možno sa objavia v tom spin-offe o Izzy čo bude, na to sa moc teším tiež 8)
    Pekná recenzia 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky souhlasím .. úžasná kniha .. mě taky 2. díl bavil, ale možná jim to mohlo připadat trochu nudný .. když jsem si tu knihu koupila .. tak jsem tím jenom prolistovala a nadávala, jak to bude nudný, až když jsem to nakonec přečetla, tak mě to bavilo .. možná tím jen prolistovali a odradilo je to tak, že to už ani nečetli. PS: promiň za tak dlouhej komentář, neumím psát stručně .. moc. Máte hezký blog :)

      Vymazat
  3. Výborné ukončenie série a ja sa už neviem dočkať spin-offu na HH School Spirits :D

    OdpovědětVymazat