Recenze: Ledové oči

By 13:12

Název: Zločin - Ledové oči
Autor: Katrin Stehle
Rok vydání: 2012
Počet stran: 160
Nakladatelstí: Fragment
Česká anotace: Noc v Berlíně.
Školní výlet považuje Kira za skvělý nápad až do chvíle, kdy zabloudí. V cizím městě si připadá ztracená a zoufalá. Z ničeho nic se však odněkud vynoří mladý muž, který jí pomůže. Gunnar je pro Kiru záhadou, je jako její spřízněná duše, se kterou se nechce rozloučit. Zůstávájí v kontaktu a píší si e-maily. Každý však skrývá nějaké to tajemství, někdo malé a druhý temné a děsivé... Příběh, který začal tak romanticky, se mění v noční můru. Zvládne se Kira zbavit nebezpečí, které jí hrozí?

~~~


Když Kira jela na výlet do Berlína, neušila, že by se jí mohlo stát něco takového. Tahle šedá myška si našla svého úplně prvního přítele, a co víc, jsou to spřízněné duše. Mají rádi stejné věci a doplňují se. V tu chvíli si Kira říká, že sejí splnil sen. Jenže po příjezdu domů se Gunnar, který v telefonu zní divně. Jako by byl  naštvaný a nebo mu něco vadilo. Později se objeví u ní v městečku a to se teprve začnou dít věci.

Knihu jsem si brala z toho důvodu, že jsem čekala, opravdu skvěle propracovaný příběh, ale tahle kniha mě zklamala, a to hodně. Chtěla jsem se bát, chtěla jsem být napnutá a chtěla jsem pořádnou dávku nebezpečí, ale nic z toho jsem nedostala. Už od začátku je vám je jasné, že ten kluk je velmi zvláštní psychopat. Jako by ji pronásledoval.

Autorka mě nezaujala ani svým stylem psaní. Věty byli krátké a byli strohé. Nelíbilo se mi to, protože to vypadalo jako by autorka psaní odbyla a jen si přála, aby to co nejdřívě  dopsala.

Postav., no tak ty byli zajímavé. Zejména vztahy mezi Kirou a jejími kamarády. Bylo to zvláštní jak se to všechno vyvíjelo. Dirk a Blake vypadali jako opravdu dobří kamarádi a já ani vlastně nezjistila, proč se s Kirou přestali bavit. 

 Kira byla velmi zajímavá postava. Záleží jí na maličkostech. Všímá si detailů a je posedlá zelenou barvou a ráda si domýšlí příběhy. A však její myšlenky a řeči byli hloupé a naivní a já měla chuť ji někdy jednu vlepit, nech se konečně vzpamatuje a nech otevře oči.

Kniha je hrozně tenká, takže ji přečte za chvíli. Já ji četla půl hodiny a opravdu mě udivilo, když mi čtení tak uteklo. Vždy když čtu nezáživnou knihu, tak se mi ani nechce v ní pokračovat a čtu je třeba měsíc, ale u téhle knihy ne.

Obálka se mi moc líbí. Ty barvy jsou pěkné a i z boky tu vypadá hezky. Nadpis je přiměřený, takže to nevypadá peplácaně. Škoda jen, že všechno ostatní tak dobré nebylo. 

 Mé hodnocení bude opravdu nízké a recenze je taky krátká, ale nevím co bych tady měla psát na knihu která mě nezaujala. Ale i vy si ji zkuste přečíst, je to jen můj názor, a třeba se vám zalíbí.
Jak už jsem psala. Nedostatky tam byli, takže já knize uděluji 2 hvězdičky

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.

Natt

You Might Also Like

0 komentářů