(Nejenom) Knižní chvilky (3)

By 14:59

Tento projekt má na svědomí TerezZ a více o projektu se dozvíte už u ní.

Tyto chvilky jsou ze včerejška - z pátku. Nic moc jsem nedělala. Jen jsem odpočívala, četla si a pak jsem psala čtenářský deník. Pustila jsem se do další knihy, kterou jsem našla pod stromečkem, do Horečky. Zatím jsem se moc daleko nedostala, ale vypadá slibně. 

Prázdniny, knížka, čaj.. Co víc si přát:)
Pohled z boku.
Detail.
A čtenářský deník s povinnou četbou.

Kelsí

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Pekné fotky, toto je super kniha 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně nafocené.. Horečku mám moc ráda!! :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky!! :)
    Já si chci Past a Horečku přečíst už strašně dlouho, ale pořád není v knihovně. :/ Ale snad se dočkám! :)

    OdpovědětVymazat