(Nejenom) Knižní chvilky (2)

By 18:07

Tento projekt má na svědomí TerezZ a více o projektu se dozvíte už u ní.

Dneska jsem nic moc nedělala, jen jsem relaxovala po včerejších čertech a četla si z Borce v akci, jelikož jsem měla náladu na nějakou hodně velkou oddechovku.

Nafotila jsem pár fotek a i když ne všechny souvisí s knížkami. Snad to nevadí:)


A takhle jsem trávila dnešek já. (když nepočítám ohrnování sněhu:D)




Detail









Dneska hodně nasněžilo.
Chlupáčovy stopy ve snížku.
Kalendář, který jsem dostala od kamaráda :D

A krabice, ve které došly mé vánoční knížky. Škoda jen, že ji nemůžu otevřít  :D


A tady ještě písnička, na které poslední dobou ujíždím :D

Kelsí

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Neil Patrick Harris!!! akurát pozerám Jak jsem spoznal vaši matku 8P zbožňujem toho chlapa 8P
    taký adventný sme kúpili aj sestre 8) (teda Mikuláš doniesol)
    pekné fotky 8)

    OdpovědětVymazat