Knihy za prosinec - Kelsí

By 13:23

Abych se přiznala, už pomalu nevím, co do těchto úvodů psát. (:D) Byl prosinec a jak všichni víte, také Vánoce. Očekávala jsem za prosinec 7 knih, ale nakonec jsem nasbírala knih 13. 5 jsem dostala od rodičů jako dárek pod stromeček, 2 jsem dostala od Natt s Bailey a ten zbytek jsem zakoupila v LK, kde jsem se přestala ovládat:D





Od rodičů jsem dostala Behemóta, Tygrovu stezku, Iluze, Horečku a Závist. Všechny knížky jsem chtěla už dlouho a tak jsem si řekla, že na Vánoce budu chtít jen pokračování sérií, co už mám doma. Zatím jsem přečetla jen Iluze, ale ty mě docela odrovnaly (Tamani!♥) a už se dalšího dílu nemůžu dočkat! (Nevíte někdo, kdy má vyjít?:D). Horečku nyní čtu.

Od Natt s Bailey jsem dostala Speciály a Kompars. Tahle série od Westerfelda se mi hodně líbí a na další pokračování už se moc těším. Díky holky!

A nakonec nákup v LK. No, jela jsem si tam jen pro mangu Gossip girl, kterou jsem si také koupila, oba dva díly, ale nakonec jsem si ještě koupila Orwellovo 1984, na které mám referát do školy, poté 2 knihy ze série Můj příběh - Sophiina tajná válka a Vpad Římanů a nakonec ještě Měsíc Gomrathu.
Gossip girl už jsem přečetla, ale o tom, že by mělo vyjít pokračování jsem nic nenašla, což je škoda. Na 1984 už se brzy vrhnu, jak jsem psala, potřebuji to do školy.




Pod stromečkem jsem ještě našla jeden  - sice ne knižní, ale přesto hodící se na blog - dárek. A to dvd Hunger games! Anoo, konečně ho mám doma! A víte co? Svět se bude dívat!

~~~ 

Tak to je ode mě vše. Opět v lednu, ale to asi budu mít jen pár recenzáků, protože teď mě Vánoce opravdu vyždímaly a já jsem bez peněz.

A co jste si za prosinec pořídili vy?

Kelsí

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Krásne kúsky 8)
    Mám iba Horúčku, ktorá sa mi moc páčila 8)
    ale chystám sa na Tigrovu kliatbu, ktorá vyzerá veľmi dobre 8)
    Zo série Krídla mám za sebou len 1. diel, ktorý sa mi ale páčil, tak snáď sa niekedy dostanem aj k zvyšku (David♥) 8P

    OdpovědětVymazat
  2. Hunger games jsem taky dostala. Už si je viděla? :) Abych pravdu řekla čekala jsem od toho víc,ale i tak to nebylo špatné. Akorát co se mi nelíbilo je dabing a tak jsem se na to podívala v úvodním znění... Jinak gratuluju k tak hodně knížkám... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na HG jsem byla v kině a tam to bylo s titulkama:) Ještě jsem neměla čas, dostat se k dvd, ale už se na to chystám:D Tak uvidíme, co na ten dabing řeknu:)
      K.

      Vymazat
    2. Mě teda Hunger games docela zklamalo, vadí mi klepavá kamera i to, že ve filmu vůbec nevyniknou myšlenky Katniss. Jinak gratuluji krásné kousky! :)

      Vymazat