Knihy za listopad - Natt

By 16:02

Je osmého prosince a já se zpožděním právě napsala knihy za měsíc, na které jsem úplně zapomněla. Doufám, že to nevadí. Celkově jsem si koupila 9 knih a dostala jsem jeden recenzní výtisk. Nečekala jsem, že tolik toho nasbírám. Přeci jenom Vánoce se blíží a já chtěla šetřit na dárky, ale jak jde vidět správný knihomol si vždycky nějakou tu korunku najde, a slevám jen tak neodolám.







Tyhle knihy jsem si objednala z beletrie.eu. Hru lží a Roztomilé lhářky jsem už četla a musím vám říct, že jsou skvělé. Šepot a Čísla 3 byli ve slevě, takže jsem je tam nemohla nechat. Poklad mám tento měsíc přečíst v rámci Čtení na slepo, takže jsem zvědavá, jestli se mi bude líbit.


A sešli jsme se tu u mých oblíbených knih a hlavních mužských postav. No jo, Adrian a Gideon. Kdo by jim dokázal odolat. Zlatou lilii jsem prostě musela mít, i když ještě doma nemám první díl a ani VA:D Ale tahle knížka je vážně skvělá. Modrou jako safír jsem dostala od rodičů k svátku.


V listopadu jsem zašla LK a tak jsem si odvezla hned dvě knihy. Smrtící polibek jsem dlouho chtěla a když jsem ho tam uviděla, už jsem měla rozhodnuto, že musí být můj. Jméno hvězdy mě především zaujalo svou anotací a už se nemůžu dočkat jak si tuto knihu přečtu, protože mamce se líbila. 

Až teď jsem si všimla, že jsem nevyfotila recenzní výtisk od Fragmentu a to Ledové oči. Moc se za to omlouvám. Za poskytnutí tohoto výtisku moc děkuji, ale přiznám se, že jsem čekala něco lepšího. Příběh mě moc neoslovil.

Prosinec by mohl být stejně štědrý. Tedy alespoň doufám. Letos se totiž naši nechali přemluvit a pod stromečkem také knihy.


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Jméno hvězdy je skvělá knížka, mě se tedy líbila dost :)

    OdpovědětVymazat
  2. To ako keby som videla seba! Presne Golden Lily a Modrá jako safír (Adrian a Gideoooon!!!)dostanem na Vianoce. Neskutočne sa na to teším. GL som už síce čítala, ale iba v angličtine a v češtine som si už kúpila prvý diel a po nemecky nwm, takže k modrej som sa ešte nedostala. Až už čoskoro.
    A nezastaví ma ani koniec sveta!

    OdpovědětVymazat