Knihy za listopad - Kelsí

By 12:03

Po měsíci vás opět zdravím s touto rubrikou a jdeme se podívat na to, co se mi za listopad nashromáždilo v knihovničce...
Čekala jsem, že listopad bude chudý, nicméně jsem několika knihám neodolala (zvláště těm, co byly ve slevě) a prostě si je musela pořídit. Nakonec to skončilo tak, že jsem si koupila 7 knih. Pro někoho málo, ale na můj vkus až moc, když jsem plánovala, že si koupím jen 3 :D. Jednu knihu jsem si poté vyžádala jako recenzní výtisk.

Všechny knížky pohromadě.


Tyhle knížky jsem si objednala z beletrie.eu. Hru lží, PLL a Zlatou Lilii jsem prostě musela mít. (Mimochodem, už jsem je všechny přečetla a jedna lepší než druhá! (y)) A Šepot a Čísla jsem si koupila kvůli tomu, že byly ve slevě. Přece jsem je tam nemohla nechat.



Hra lží bez přebalu. Je opravdu nádherná!

Tyto dvě knížky jsem si nechala koupit od Natt, když byla v LK. Jméno hvězdy jsem už přečetla a rozhodně za tu koupi stála. K Smrtícímu polibku jsem se ještě nedostala.


A nakonec RC od Fragmentu. Recenze již brzy.

Tak to bude ode mě vše. Tuším, že v prosinci tu bude mít jen 7 knih a to všechny vánoční dárky. Ale i tak jsem za ně ráda. A co jste si v listopadu pořídili vy?:)

Kelsí

You Might Also Like

3 komentářů