Démon z Hex Hall (Rachel Hawkins)

By 12:38


Démon z Hex Hall
Anotace: Sophie Mercerová si myslela, že je čarodějka. Proto byla ostatně poslána do Hex Hall, nápravného zařízení pro delikventy Prodigia, tedy čarodějky, kouzelníky, víly a podobné bytosti. To si ale myslela ale ještě předtím, než zjistila, kdože je vlastně její otec, a že Archer Cross patří k L´Occhio di Dio, které se snaží Prodigia vyhladit z povrchu zemského - a namísto dalšího polibku mu tak musela vrazit jednu pěstí. Že je čarodějnice si myslela do chvíle, než se ukázalo, že je démon. Velká moc však sebou přináší i velká riziko, a než vystavovat nebezpečí své blízké, bude možná lepší se jí zbavit... Co ale dělat, když se ukáže, že i její nové kamarádky jsou démoni a svou sílu rozhodně neplánují použít k žádným bohulibým účelům? Do toho se o Sophii začne zajímat L´Occhio di Dio, a koho jiného za Sophií poslat než Archera. Ještě štěstí, že k němu Sophie už nic necítí. Nebo ano?



~~~



Můj názor: Tuhle knížku jsem si koupila v Praze hned, jak vyšla. První díl jsem si totiž zamilovala a vydání druhé jsem se nemohla dočkat. Vím, že některým lidem se tenhle díl moc nelíbil, mě se ale naopak líbil, a moc!
Sophie si pomalu zvyká na pravdu ohledně Archera, ale také na pravdu ohledně sebe. První si myslela, že jí prostě kouzla jen nejdou, ale na povrch vyvstalo to, že je démon a to celou její situaci přeneslo do jiných rozměrů. Sophie je rozhodnuta, že projde rituálem odebrání síly, jenže hrozící smrt jí začne hlodat v hlavě a ona je na vážkách. Nehledě na to, Sophie také zjistí, že je zasnoubená. Je přesvědčena, že by si nastávajícího manžela, kterého jí vybrali zvykla a že by se do něj mohla dokonce i zamilovat, jenže tady na scénu opět vstupuje Archer spolu s L'Occhio di Dio.
Ano, celý příběh je zamotaný, ale když se do něj začtete, tak vám to ani tak nepřijde a vy s napětím čekáte, co se s vašimi hrdiny stane.
Jak už jsem zmiňovala v hodnocení na první díl, zamilovala jsem si Archera a v tomhle díle jsem si ho opět pořádně užila. V některých chvílích jsem se s ním smála, v některých jsem autorku doslova proklínala, protože mu šlo o život a v některých romantických částech jsem doslova vzdychala. Nicméně pořád není jasné, jak to s ním skončí a já mám docela obavy z posledního dílu, co s ním autorka udělá.
Jak už jsem zmiňovala na začátku, vím, že někomu se tahle kniha nelíbila, ale já jsem si celou sérii zamilovala a mě se tenhle díl zdál minimálně stejně dobrý jako ten první. Když jsem se do knihy začetla, tak jsem se od ní nemohla odtrhnout a k mé smůle jsem ale zrovna byla v Praze, takže jsem četla často jen večer. Celý den se mi však v hlavě honily myšlenky jen okolo téhle knihy.
Ještě bych chtěla zmínit obálku. Líbí se mi, to ano, co mě ale zarazilo, byl ten odraz. On tam totiž není a celé to vypadá tak divně, když na 1. a 3. díle tyhle odrazy písma jsou a na druhém ne. Celá tahle obálka vypadá tak nějak prázdně.
Na třetí díl už se moc těším, ale jak sem psala, mám docela obavy, co se stane s mými oblíbenými hrdiny.

Hodnocení: 95%

Kelsí

You Might Also Like

3 komentářů

  1. První díl jsem četla teď jen čekám, kdy se mi naskytne příležitost si koupit tento druhý díl. Úžasná recenze :))

    OdpovědětVymazat
  2. První díl jsem četla a moc se mi líbil :) a tvá recenze mě přinutila k tomu, abych se po druhém dílu poohlédla v knihkupectví, protože mě opravdu zajímá, jak to bude pokračovat :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ešte som nečítala ani jeden diel, ale určite si túto knihu kúpim i vďaka tomu, že ja som na ňu čítala len dobré recenzie :)

    Pozývam ťa na môj novovytvorený blog o knihách: http://nana-books.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat