Čtení na slepo (8)

By 17:45

Projekt, který vytvořila Luc.

Kelsí
Na měsíc prosinec mi random vylosoval Cinder pod číslem 10. Na tuto knihu se těším a jsem zvědavá, jak se mi bude líbit.


Natt
A je tu prosinec! Nový měsíc, nové losování. Tentokrát mi random vylosoval knihu s magickým číslem 7. A co pak to je? Je to Poklad, což je druhý díl knihy Virus. Opravdu se na tuto knihu těším, protože Kathy je skvělá spisovatelka.


Bailey
Pro tentokrát mi random vybral číslo 34, pod kterým je ukryta kniha Železný král. Moc se na ni těším a doufám, že mě bude bavit.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Cinder a Železného kráľa by som si veľmi rada prečítala 8) vyzerajú skvele 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Cinder právě teď čtu a celkem se mi tato kniha líbí. Pár věcí bych tam sice udělala jinak, ale nejsem zatím ani v polovině, takže nemůžu posoudit. Čte lehce a rychle :)
    Virus (a poté Poklad) a Železného krále bych si chtěla moc přečíst :)

    OdpovědětVymazat