Tygrovo prokletí (Colleen Houck)

By 17:38


Tygrovo prokletí

Anotace: Sedmnáctiletou Kelsey Hayesovou by nejspíš ani ve snu nenapadlo, co ji čeká tohle léto; že se bude pokoušet zlomit tři sta let starou indickou kletbu. A to se záhadným bílým tygrem Renem. Na druhé straně zeměkoule. Ale přesně to se stane. Kelsey je vtažena do dobrodružství, kde na ni číhají temné síly, prastará magie a mystikou zahalené světy, v nichž není nic takové, jaké se na první pohled zdá. Nakonec musí riskovat vše, aby pochopila dávné proroctví a mohla tak kletbu zrušit navždy.






~~~

Můj názor: Knížku jsem "musela" přečíst v rámci projektu Čtení na slepo. Byla jsem ráda, že volba padla na tuto knihu, protože jinak by mi v knihovně ležela nepřečtená asi ještě dlouho.
Do knihy jsem se začítala s tím, že jsem nevěděla co od ní čekat. Ze začátku sem tam toho ani moc nedělo, ale když se to rozjelo, stálo to za to.
Kelsey začaly prázdniny a ona si shání brigádu. Dostane práci v cirkusu a to je pro ní osudové. V cirkusu mají jedno velké lákadlo na lidi. Bílého tygra - Reniera. Kelsey si tygra hned oblíbí a během pár dní se s ním objeví v Indii, jelikož zjistila, že tygr není jen tygr a že ona hraje v jeho životě klíčovou postavu. Spolu se vydají za nejedním dobrodružstvím během nichž se jejich vztah začne vyvíjet zajímavým směrem.
Ne konci je ještě ukázka z druhého dílu a já si ji naneštěstí přečetla a na druhý díl mě hodně nalákala. Mrzí mě ale, že na druhý díl si budu muset ještě dlouho počkat, jelikož je docela drahý a nemám teď před Vánoci na něj finance.
Hlavní hrdinka, Kelsey mi nevadila, docela mi přirostla k srdci, ale občas mě zaráželo její chování. Půlku knihy vzdychá o tom, jak Rena strašně moc miluje a poté to dopadne tak, jak to dopadne? Myslím, že něco si prostě mohla odpustit. Místy mi přišla i naivní, ale je docela odvážná.
Vím, že mnoho lidí si oblíbilo Rena, ano, i já si ho oblíbila, ale i tak u mě zvítězil Kišan. Nevím, čím to je, ale prostě mi víc sedl.
Teď taková jedna zajímavost. Jako záložku knihy jsem úplně bezmyšlenkovitě zvolila pozvánku do cirkusu z Itálie. První mi to vůbec nedošlo, ale jak jsem zjistila, že hlavní hrdinka bude na brigádě v cirkusu, pousmála jsem se nad svým výběrem záložky.
Obálka knihy je úžasná. Ty oči tygra jsou bezkonkurenční a na obálku je radost pohledět.

Hodnocení: 87%

Kelsí

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Knižku si plánujem prečítať, mohlo by to byť dobré čítanie 8)
    pekná recenzia

    OdpovědětVymazat
  2. Nad touhle knihou jsem dlouho přemýšlela, ale díky tvé recenzi se na ní asi juknu, vypadá to dobře ;)

    OdpovědětVymazat