Recenze: Vidím to, co vrah

By 9:40

Název: Děsivé splynutí: Vidím to, co vrah
Autor: Jill Hathaway
Rok vydání: 2012
Počet stran: 272
Nakladatelství: Fragment
Česká anotace: Středoškolačka Vee je normální dívka, která řeší problémy jako každý teenager. Kromě toho však trpí poruchou spánku, která způsobuje dočasné bezvědomí. Během tohoto stavu se Vee ocitá v těle jiných lidí a vidí jejich očima. Jednoho dne se ocitne v těle vraha, který má na svědomí smrt její nejlepší kamarádky. Tento čin zamaskoval jako sebevraždu. Brzy poté zemře další dívka a Vee se začne strachovat o svou mladší sestru.
Stojí před rozhodnutím, zda pátrání ponechat na policii, nebo se do něj pustit na vlastní pěst. Dokáže vrahovi jeho vinu?

~~~
Sylvie trpí narkolepsií. Tak tomu říkají lékaři, ale ona ví, že to je něco jiného. Když se dotkne věci, které se držel nějaký člověk a měl k ní citově blízko, tak se ocitne v jeho těle. Jednoho dne se však "převtělí" do vraha kamarádky její sestry. Když policie uzavře vyšetřování a prohlásí, že to byla sebevražda, začne Sylvie po vrahovi pátrat sama, protože ona ví, že to sebevražda rozhodně nebyla...

Do čtení jsem se pouštěla s tím, že většině lidí se nelíbila a že mě se také nebude líbit a toho jsem se bála. Ale víte co? Mě se líbila! Asi to není příběh pro všechny a nevím, čím ostatní čtenáře odrazovala, ale tak jak se říká: Sto lidí, sto chutí.

Děj byl podle mě hodně zajímavý. Líbil se mi celý námět. Autorka vytvořila detektivní příběh s prvky "nadpřirozena". Po celou dobu jsem se ve čtení nezastavila a měla jsem ji od rána do poledne přečtenou. Kniha mě svým dějem tak upoutala. Bylo tam spousta napětí, nebezpečí a akce.

Uznávám, že ze začátku byla místy nudnější, ale rozhodně to se čtením hned nevzdávejte a pokračujte, protože časem se to zlepší a příběh bude nabírat rychlost a spád.

Někde už jsem četla, že někomu se zdá, že Sylvii se stává něco podobného jako to co hlavní hrdince v lovkyni snů, a já nemohu nic než souhlasit. Neříkám, že to autorky od sebe nějak okopírovali, ale zkrátka jen dostali podobný nápad.V příběhu mi to však nevadilo.

Sylvii jsem si moc neoblíbila, zvláště tomu, že si obarvila vlasy na růžovo, proto, že se podobala své matce. Nějak jsem si ji díky tomu nedokázala představit. A protože se bavila se Zaynem, který mi lezl na nervy. Za to Rollinse jsem si oblíbila. Byl to takový zvláštní týpek s fixou v ruce a takovéhoto kamaráda bych asi taky brala.

Co se mi na knize nelíbilo? Příliš uspěchaný konec a taky to, že jsem nějak nezjistila, jak se vrah dostal do ložnice zavražděné kamarádky. Zkrátka tam nebyly vysvětleny nějaké moje otázky.

Co se týče obálky, tak je podle mě vydařená. Dokonce se mi líbí víc než originální. Název se ke knize hodí a já nemám co tomu vytknout.

Kniha mně zkrátka a jasně bavila. Druhý díl si na 100% přečtu a jsem zvědavá, co se bude dál dít. Rozhodla jsem se pro takovéto hodnocení, protože jsem našla pár chybiček. Knize uděluji 3,5 hvězdičky.


Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.

Natt



You Might Also Like

1 komentářů

  1. Túto knižku by som si veľmi rada prečítala 8)

    OdpovědětVymazat