Recenze: Upíří polibky - Město upírů

By 15:51

Název: Upíří polibky - Město upírů
Autorka: Ellen Schreiber
Rok vydání: 2012
Počet stran: 160
Nakladatelství: Zoner Press
Česká anotace: Může být touha po pomstě silnější než láska? Konečně se sympatická, upíry posedlá gotička Raven dočkala svého temného prince. Jejím vyvoleným je anděl noci, okouzlující upír Alexander Sterling. Jenže je tu někdo, kdo jejich lásce nepřeje. Darebák, který touží po Raven a Alexandrovi se chce pomstít. Upír s jedním okem zeleným a druhým modrým, Jagger.Jagger přijel do Dullsville, aby bránil čest svojí rodiny a své sestry Luny. S ní totiž Alexander kdysi odmítl spojit svůj život navěky. Protože si myslí, že Raven už je upírkou a on sám ji nemůže mít, vymyslí Jagger spolu s Lunou ďábelský plán. Podaří se jim ho uskutečnit? Stvoří monstrum nebezpečné všem živým i nemrtvým? Alexander a Raven musí bojovat nejen za svou lásku, ale v jejich rukou je také osud celého města.

                                            ~~~
Docela dlouhou dobu mi kniha ležela nedotknutelně na poličce. Neměla jsem chuť ji číst, ale pak jsem s řekla dost! a pustila jsem se do ní. Autorka nás opět nezklamala. Je to oddechová kniha bez nějaké akce a dokonce se mi zdá i děje za to s kapkou humoru.

Hned na začátku vám musím říci, že tento díl se mi zatím líbil ze všech nejméně. V předcházející knihy byli nabyty akcí, ale v téhle mi to chybělo. Celý děj se motal jen kolem hledání rakví. Byl to jednoduchý příběh a ta jednoduchost mi vadila. Čekala jsem od knihy rozhodně víc, ale je překvapivé, že i tak mi čtení opravdu rychle uběhlo.

A co že se to v tomto díle dělo? Poté co se do města přistěhoval její temný upírský kluk Alexandr se život Raven převrátil naruby. Do města přijeli/přiletěli šíleně nebezpečné a prahnoucí po pomstě dvojčata Luna a Jagger. Alexandr a Raven se je snaží najít a zastavit jejich ďábelský plán. V sázce je lidský život úhlavního nepřítele Raven. Dokáží je zastavit? To budete muset zjistit sami.

Je překvapivé, že žádnou postavu v této sérii jsem si neoblíbila. Netuším čím to je, ale autorka nevytvořila žádného sexy kluka po kterém by holky šíleli a z řad dívčích mě osobně nikdo nezaujal. Myslím si, že by to chtělo nějakou novou krev a na konci ji přeci jenom dostaneme.

Ale víte co mě bavilo sledovat? Přeměna Treavora. Pokud nevíte kdo to je, tak vám to objasním. Trevot je úhlavním nepřítelem Raven. Bylo opravdu pěkné sledovat jeho změnu. Nejdříve se s ním seznámíme jako tvrďákem, ale poté zjistíme, že má srdce na pravém místě. Možná by se mi i líbilo, kdyby skončili spolu s Raven.

Co mi ještě docela vadilo bylo, že se tam vloudila menší chybička. Samozřejmě není to nic závažného, ale přesto si toho pozorný čtenář všimne. Při tisku asi došlo k chybě a na vrchu na stránkách je napsáno Rakve lásky, což je název předchozího dílu, ale správně by tam mělo být Město upírů.

Především jsem si třetí díl vzala k recenzování díky skvělé a krásné obálce. Moc se mi líbí ta růže po které stéká krev. I když se k příběhu nehodí, tak mě rozhodně zaujala, ze všech doposud vyšlých dílů nejvíce.

Konec byl rozhodně překvapivý a já ho nečekala, a za to dostává u mě autorka plusové body. Co se týče hodnocení, tak je v rámci možností dobré. Je to příjemná oddechovka ale protože se mi tento díl líbil zatím nejméně, ale i tak jí uděluji 4 hvězdičky a budu doufat, že v dalším díle se to zlepší.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Zoner Press.

Natt

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Budem rada, keď sa niekedy dostanem k jednotke. Tá mi už dobre dlho leží v netbooku ako pdf :D

    OdpovědětVymazat