Recenze: Italština pro samouky

By 18:50

Název: Italština pro samouky
Autor: Renata Skoupá
Rok vydání: 2010
Počet stran: 224
Nakladatelství: Fragment
Česká anotace: Naučte se další cizí jazyk! 
Osvojte si slovní zásobu, správnou výslovnost a základy italské gramatiky. Učebnice s jednoduchou strukturou a MP3 nahrávky vám to ještě usnadní.



~~~

Tuto knihu jsem si vzala, protože jsem se chtěla naučit nový jazyk. Umím jen trochu málo francouzsky a anglicky a italština se mi opravdu jako jazyk zalíbila. Proto jsem si tuto knihu vzala. Především doufám, že někdy až se naučím všechny slovíčka a fráze, budu umět díky této učebnici perfektně italsky.

Seznamte se s Gigim, který vás bude doprovázet celou knihou a bude u vás, když se budete dny, noci, měsíce a roky (m)učit italštinou. Již od začátku jde vidět, že učebnice je sepsána tak aby ji porozumněl každý začátečník. Na začátku js¨me obeznámeni s výslovností a abecedou. Jediné, co bych tam možná ještě dopsala jsou číslovky, které mi přijdou důležité a tak trochu mi tam chybí - po důkladnějším prozkoumání jsem zjistila, že jsou tam, ale pěkně skryty.

Vždy v každé kapitole najdeme kratičký článek o Gigim a jeho rodině a přátelích. Pod tímto článkem jsou vždy vysvětleny slovíčka, základní fráze a gramatika. Aby jsme věděli jak se co čte, je ke knize i CD s výslovností. Myslím, že je to tam srozumitelně řečeno a každý velmi dobře uslyší, jak se co vyslovuje.

Také jsem se chtěla zmínit o gramatice na začátku. Jsou tam osobní zájmena, přídavná jména a pár sloves. Co se toho týče, tak se mi nelíbí, že na CD není výslovnost i tohoto.

Říkáte si, že je to jen učebnice, ale jak si italštinu máte procvičit. Žádný problém to není, protože zde najdete mnoho cvičení a klíč v zadu vám řekne, zda jste to měli správně.

Gigi dodá celé knize příjemnou a vtipnou atmosféru. Obálka se mi líbí. Zelená patří k Itálii a Gigi na ní vypadá výborně! Bublina vám řekne, že Italština je snadná, takže se jí nebojte!

Já osobně jsem určitě ráda, že jsem si tuhle učebnici vzala, protože jsem se z ní už něco dobrého naučila a líbí se mi jakým způsobem je udělaná. Pokud se chcete naučit další jazyky tak jako já, tak rozhodně neváhejte a šáhněte po téhle knize! Je těžké ohodnotit knihu hvězdičkami. Myslím si, že je to velmi výborná naučná kniha, ale dám jí 2,5 hvězdičky .



Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.

Natt



You Might Also Like

0 komentářů