Knižní chvilky (1)

By 18:10

Když jsem poprvé přišla na tento projekt přišel mi jako dobrý nápad, ale až teď jsem se rozhodla zúčastnit. Tento projekt má na svědomí TerezZ a více o projektu se dozvíte už u ní.
Dnešek sice trávím se vším možným jen ne s knížkou, ale i přes to jsem si dopoledne našla chvilku a pár stran ze Zlaté lilie jsem přelouskala, ale rozhodně bych byla raději, kdybych ji mohla číst celý den. Ale nedá se. V článku máte takovou směsici toho, co dneska celý den dělám. No a já se jdu vrátit zpět k hokeji a škole. Mějte se a snad brzy s dalšími chvilkami.

A takhle trávím dnešek já. S úžasnou knížkou a učením.  Nic moc kombinace vám povím.  :D

Zlatá lilie v obětí medvídka.


Mezi tím také hraji na flétny.
Teď už si jdu obléct hokejový mundúr a jdu fandit. :D

BONUSOVKA Z PÁTKU
-recenzáky od Fragmentu:)



Kelsí

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Jé ty taky hraješ na zobcovky? :) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je super, že jsi se zúčastnila! A fotky jsou úplně super, medvídek je nejlepší!! :-)).. Učení mě v tomto období dost zmáhá, ale čtení mi vždy vylepší náladu! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky!! Učení mám taky hodně a tu kombinaci učebnice//knížky taky dobře znám :D
    PS: máme stejnou kalkulačku :D :)

    OdpovědětVymazat