Knihy za září a říjen - Natt

By 16:00

Jelikož jsem si v září koupila jen jednu knihu, tak jsem knihy za měsíc spojila i s říjnem. Za tu dobu se událo spoustu věcí. Především se na blogu přestávalo něco dít. Začala škola a učitelé nás opravdu honili, každý den jsme psali nějaký test, takže nebyl čas se soustředit i na blog. No, ale doufám, že se to teď zlepší.
Za dva měsíce jsem nashromáždila sedm knih a pár záložek od autorů a stihli jsme dokonce navázat spolupráci s nakladatelstvím Domino :)        

               ~~~

Blíží se Vánoce a já začínám šetřit, takže jsem si koupila jen dvě knihy. Obě dvě jsem si pořídila na Vaňkovce v Brně za skvělou cenu. Bitvu o Hex Hall jsem zkrátka musela mít a už jsem ji i přečetla. Celá série se mi opravdu líbila a já bych klidně brala i nějaké pokračování. Alenka v kraji divů a za zrcadlem..Vlastně ani nevím, proč jsem si ji koupila, ale tak uvidím, jak se mi bude líbit.

Recenzáky od Fragmentu, kterému ještě jednou moc děkuji. Recenze na Italštinu pro samouky a Vidím to, co vrah by se tu měli objevit snad už zítra :)

Další recenzní výtisky. Zítra začnu nový život je od již zmiňovaného Domina. Tuto knihu právě čtu a musím říct, že je opravdu psána vtipnou formou. Upíří polibky- Město upírů je od Zoner Pressu. Ještě jednou vám moc děkuji.


Franciscovi jsem psala v rámci Blog tour a on mi odpověděl a nabídl mi jednu podepsanou knihu. Bylo mi sice blbé hned přijmout jeho nabídku, ale i tak jsem neodolala a teď se můžu kochat na Irises. Obálka je opravdu skvělá a já se těším, jak se pustím do čtení, vybavená slovníkem. Francisco je opravdu zlatý člověk a ještě jednou mu moc děkuji, protože mě kniha opravdu potěšila :)


Další dvě autorky mi poslali podepsanou záložku. Byla jsem opravdu nadšená, protože jsou obě dvě krásné a navíc podepsané :) Taktéž díky.


A co vy moji drazí čtenáři?:D Taky šetříte na Vánoce? Copak jste si vy koupili?

You Might Also Like

1 komentářů