Knihy za září a říjen - Kelsí

By 10:02

Zdravím!
Po dvou měsících (mě to spíše přijde jako po dvou letech) se konečně hlásím a doufám, že blog znovu začne být takový, jaký byl před prázdninami! Že se na něm bude něco dít. Pře prázdninami jsme aktualizovali blog každý den, teď se tu někdy neobjeví nic ani dva týdny. Ale tomu je konec. Sice to už nebude takové, jako před tím, ale minimálně 3-4 články se tu do týdne objeví.
Jestli se ptáte, co se děje s Bailey, že je neaktivní, tak trpí leností. (Omlouvám se Bailey, ale je to pravda  :D) Ale někdy o víkendu by se od ní na blogu měla objevit recenze na Brisingra.
Teď už ale k mojí knižní nadílce za oba dva měsíce. Je toho opravdu málo, jen 8 knih, z kterých jsem si koupila pouze 3 a zbytek jsou recenzáky. Ale i přes to jsem za ně ráda, protože jsem stihla všechny až na jednu výjimku už přečíst a rozhodně to stálo za to.

Omlouvám se za kvalitu, foťák stávkuje, tak jsem odkázána pouze
 na mobil.A tak to potom vypadá.
Poklad a Bitvu o Hex Hall jsem si objednala z internetového knihkupectví dobre-knihy.cz. Spolu s nimi došla i záložka. Obě knihy už mám přečtené a obě se mi hodně líbily.
Alenku jsem si nechala koupit od Natt na Vaňkovce, jelikož tam byla jen za necelou stovku. Kdy se k ní dostanu ale nevím.


A tady jsou recenzáky! Na všechno kromě Ve službách nuly 5 jsou už na blogu recenze, tak si je šupitejte přečíst!:)
Za poskytnutí recenzních výtisků ještě jednou děkuji nakladatelství Alpress, Fragment a Zoner Press.




Tak to je za oba měsíce všechno. Málo, já vím, ale líp nebude. Ale i tak jsem za tyto přírůstky nesmírně ráda. Teď už si jdu napsat nějaké články a dávám prostor vám. Co pěkného jste si za září nebo říjen pořídili vy?:)

Kelsí


You Might Also Like

1 komentářů

  1. juj Bitva o Hex Hall! Na to sa už veľmi teším 8)
    aj Blbú sázku o fajn kluka by som si rada prečítala 8)

    OdpovědětVymazat