Recenze: Ve službách Nuly 3

By 14:28

Název: Ve službách Nuly 3
Autor: Nana Močizuki
Rok vydání: 2011
Počet stran: 180
Nakladatelství: Zoner Press
Česká anotace: Díky Saitovým schopnostem se Luise a jejím přítelkyním podařilo zlodějku Fouquet dopadnout a hůl zkázy bezpečně navrátit do pokladnice akademie. K překvapení Luisy i jejích přátel akademii vzápětí navštíví květ Tristainského království, mladinká princezna Henrietta, Luisina dávná přítelkyně z dětství. Celá škola je vzhůru nohama a drby se rychle šíří. Proč se chce Henrietta vidět s Luisou o samotě. A co je zač pohledný vikomt de Wardes? Stane se Saitovým rivalem v lásce?
Třetí díl pozoruhodného fantasy příběhu o klukovi z našeho světa, který se stal služebníkem nešikovné kouzelnice!

~~~

Akademii, na níž Luisa a její přátelé studují, navštíví princezna Tristianského království, Henrietta. Celá akademie je z toho u vytržení, i když téměř nikdo nechápe, co Henriettu v doprovodu s Vikomtem Wardesem přimělo akademii navštívit. Jediné Luise prozradí, o co jde. Henrietta je totiž Luisina kamarádka z dětství a Henrietta přijela Luisu požádat o laskavost. V království se schyluje k válce, ale Luisa neváhá, Henriettinu žádost přijímá a spolu se Saitem, Vikomtem Wardesem, Guichem (který tajně odposlouchával a dožadoval se toho, aby směl jet také) a poté ještě s Kirche a Tabithou, které u toho samozřejmě nemohly chybět, se vydává na nebezpečnou misi. A ptáte se, kdo je to ten Vikomt? Budete se spokojit s tím, že je to kapitán Tristainských čarodějných strážců a Luisin více než přítel z dětství.

Abych se přiznala, tenhle díl mi z pohledu akčnosti přišel nejslabší. I přes to, že je v manze pár překvapivých zvratů. Řeší se tam především Luisina minulost a nejenom Saitova láska k ní. A i když je tam ona mise, tak ta je tam jen okrajově. Nemůžu ale říct, že by mě manga nebavila. Luisino chování celou mangu okoření a tak se ani chvíli nenudíme.

Třetímu svazku Luisiných příhod nemůžu také upřít, že není předvídatelný. Možná byste čekali, že u "obrázkové knihy" už hned na začátku budete vědět, jak vše dopadne, ale není to pravda. Manga nejednou překvapí.

Na konci kapitol se tentokrát setkáme s Luisinými kostýmy, které na ní během příběhu nemáme možnost spatřit. Popisy nových postav už jsou klasika. I když se tam zas tak moc nových postav neobjevuje. Často jsou tam také popisy fámulů oněch nových postav.

V závěru mangy se setkáme opět s doslovem v podobě dvoustránkové mangy o autorce. Nana si tentokrát stěžuje na své trable s počítačem.

Manze jsem se rozhodla dát 4 hvězdičky, jelikož i přes to, že nebyla příliš akční, četla se s chutí a byla zábavná.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Zoner Press.