Ukolébavka (Sarah Dessen)

By 15:06

Anotace: Remy nevěří v lásku, a ostatně proč by měla? Její matka se popáté vdává a její otec, kterého nikdy nepoznala, ji zanechal jen jednu ubohou píseň – Ukolébavku, kterou si lidé tak často a tak absurdně nechávají hrát na svatbách. Remy ale věří na zábavu, a tak o kluky nemá nouzi, s kamarádkami chodí pařit a vůbec si užívá života. Přesně podle plánu, s cynismem. Pak se ale v jejím životě objeví Dexter…






~~~ 

Můj názor: Ani nevím proč jsem si tuto knihu koupila. Možná to bylo tím, že měla vycházet další autorčina kniha a tak jsem si řekla, že bych si ji měla zkusit přečíst, no a tak jsem se k ní dostala, ale možná to byla intuice, že kniha se mi bude líbit. Když mi přišel balíček, byla jsem uchvácená obálkou, která je opravdu nádherná. Je udělaná v příjemných pastelových barvách.
Pustila jsem se do čtení ale nic velkého jsem od příběhu nečekala, jenže to byla chyba. Kniha mě zaujala už od začátku. Nebyl to takový typický román. Remy nevěří v lásku. Její matka se po čtvrté vdává, takže se není čemu divit. Jenže jednoho dne potká Dextera a něco se snad změní.
Postavy byli sympatické. Remy jsem nemohla ze začátku přijít na chuť, ale nakonec jsem si na ni zvykla a oblíbila jsem si ji. Avšak Dexter si získal mé srdce. Byl to ten typický sympaťák a vtipálek. Přesně ten kluk, který v každém románu nesmí chybět.
Příběh je krásně napsaný a když ho čtete utíká opravdu rychle, i když je kniha objemnější. Konec je víceméně předvídatelný, ale to vůbec nevadí. Je to krásný příběh, který ve vás něco málo zanechá. Můžeme sledovat proměnu Remy a to co s ní láska udělala. Je to oddechová kniha a na konci zavřete knihu a chvíli spokojeně sedíte, protože to dopadlo tak jak jste chtěli vy. Autorka mi svým stylem psaním sedla, což je jen a jen dobře. Její další knihy si už budu kupovat automaticky, protože věřím že mě nezklamou.

Hodnocení: 93%

 Natt

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Mám podobný názor, jako ty. :) ani nevím, proč jsem si z celého knihkupectví odnesla právě Ukolébavku, když jsem ji ani neměla na svém seznamu :D ale nakonec jsem byla spokojená, protože mám stejný pohled na věc jako Remy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá to dobre, ešte som to nečítala, ale hrdinka je mi už teraz sympatická 8D

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle knihu mají u nás v levných knihách, ale zatím jsem vždy místo ní nakoupila něco jiného :) Tvoje recenze je nalákávací až až, ale sladkou korunku tomu dodává jméno Dexter :D

    OdpovědětVymazat
  4. Už se těším až si ji taky přečtu, ale když jsem si zamilovala Poslouchej, tak se nebojím, že bych nemilovala i Ukolébavku. :)

    OdpovědětVymazat