Rudá jako rubín (Kerstin Gier)

By 12:11

Rudá jako rubínAnotace: Žít v rodině, která je samé tajemství, není pro šestnáctiletou Gwendolyn zrovna snadné. Jednoho dne se s ní zatočí svět a ona se rázem ocitne ve známé ulici, jenže téměř sto let před svým narozením. Vzápětí pochopí, že tím největším rodinným tajemstvím je ona sama. Zbývá jí ale ještě pochopit, jaké nebezpečí člověku hrozí, když se zamiluje napříč časem.








~~~


Můj názor: Knížku jsem vyhrála už někdy, myslím, v únoru nebo březnu a já si říkala, že se do ní pustím hned, jak dojde, ale nebyl čas a pak sem na ni tak nějak zapomněla a z knihovničky jsem ji vytáhla, až když sem jela do Itálie. A byl to omyl! Ta kniha měla být v knihovničce až do vydání třetího dílu. Byla to totiž pecka, kterou jsem od knihy nečekala a ještě hodinu po dočtení jsem celý příběh v hlavě přemýtala a autorku proklínala za to, že první díl této série utla v tom nejlepším.
Gwendolyn je docela obyčejná holka, teda, aspoň ona si to myslí, kdž ale přijde na jevo, že gen, který se v její rodině dědí, nezdědila její sestřenice Charlotte, ale ona, celý život se jí obrátí vzhůru nohama. Někteří by byli rádi, ale ona z toho není nadšená ani trochu. Charlotte cvičili už od mala a ani Gwendolyn nedokáže dohnat to, co celých patnáct let zanedbala. Alespoň jeden světlý bod v celé téhle beznadějné situaci je. Gideon. Úžasný nosič téhož genu jako Gwen.
Abych se přiznala, ze začátku mi dělalo problém se do knihy začíst, ale někde ve čtvrtce už jsem se konečně začetla a knihu si užívala. Ani jsem nečekala, že by mně kniha dokázala tak chytnout. O to víc jsem ráda, že druhý díl už vyšel a já se do něj co nevidět pustím.
Autorka měla originální nápad a dokázala ho i prodat a i když jsem se v nějakých věcech na začátku ztrácela, nakonec jsem vše pochopila. A ano, jsem na autorku hodně naštvaná, protože jsem doslova odpočítávala stránky do konce a když jsem se dočetla úplně ke konci, zírala jsem s otevřenou pusou a přemýtala, jestli jsem opravdu četla správně.
S postavami jsem neměla problém, Gwen mi přišla sympatická a Gideon.. je Gideon a já si ho zamilovala. Jak jinak..
Jsem zvědavá, jak bude pokračovat další díl, autorka má co vysvětlovat, a doufám, že bude alespoň stejně dobrý, jako tento.
Tuhle knihu opravdu doporučuji a ráda bych jí dala plný počet, ale přeci jenom hlavně kvůli tomu začátku musím něco málo ubrat.

Hodnocení: 89%

Kelsí

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ja by som si ju rozhodne chcela prečítať 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle knížka vypadá moooc dobře :)..už se nemůžu dočkat až jí letos najdu pod stromečkem :))

    OdpovědětVymazat