Knihy za srpen - Natt

By 17:56

No jdeme rovnou ke knihám, nebudu tady zbytečně kecat. Minule jsem říkala, že srpen bude o něco chudší a to opravdu byl. Skoro všechny peníze jsem dala na oblečení a také jsem začala šetřit, takže mi nakonec přibyli jen 3 knihy.

~~~
                                  

Tak to jsou ony..Obě knihy jsem si koupila na Vaňkovce v Brně. Jela jsem tam jen se 300 korunami, takže jsem počítala, že si odvezu jen 1 nanejvýš dvě levné knihy. Vybrala jsem si Démon z Hex Hall (mimochodem je to perfektní kniha a měla jsem ji hned přelouskanou) a Na větrné hůrce, protože jsem si řekla, že se musím konečně naučit číst anglicky a jak si můžete všimnout, už jsem začala číst a musím říct, že mi to docela jde!


Čísla 2 jsem si nechala koupit od Kelsí v Praze jen za 200 korun. No a jako vítené mi Kelsí ještě dovezla tuto pěknou záložku a mušličky z Itálie (mimochodem, přivezla mi jich skoro plný sáček). Jak sama říká, vybrala mi záložku s motivem Prahy, ať jsem pravý vlastenec. Teď jsem si uvědomila, že jsem jí vlastně pořádně nepoděkovala, takže, díky! :D


Myslím, že to bylo nějaké pondělí, kdy jsme dělali doma dřevo a mamka nesla poštu a volala na mě, že mi něco přišlo. Nějaký podepsaný pohled. Já samozřejmě netušila o co jde, ale hned jak jsem ho uviděla, věděla jsem, že je to podepsaná kartička Skylark od autorky! Byla jsem opravdu ráda a smála jsem se jako měsíček na hnoji, protože to byl můj historický podpis autora...

                                           ~~~ 
Dlouho už jste mi nenapsali, co jste si vy koupili. No tak se pochlubte v komentářích :)

You Might Also Like

0 komentářů