Knihy za srpen - Kelsí

By 17:37

Na záčátku srpna jsem navštívila Prahu a bez výpravy do Luxoru se to neobešlo:D Původně jsem si chtěla koupit něco jiného, ale neodolala jsem slevám a koupila si Démon z Hex Hall, Zavržený a dvě klasiky od Austenové. Její Pýchu a předsudek a Rozum a cit jsem tam nemohla nechat.


Poté jsem si z albatrosu objednala Modrou jako safír a Poslouchej! Na knihy jsem se hodně těšila a Poslouchej už mám přelouskané. Na Modrou se už taky chystám.


A nakonec recenzáky. Vyžádala jsem si dvě mangy od Zoner Pressu a to Ve službách nuly 2 a Každá jsme jiná 2. Do ruk se mi dostaly teprve včera, takže recenze budou až někdy v půlce měsíce. Od Fragmentu jsem si nechala poslat Kajínka. Je to něco jiného, ale já mám knihy podle pravdy ráda a přečtení Kajínka nelituji. Recenze se na blogu objeví asi o víkendu, už ji mám napsanou.

Tak to je vše, mějte se pěkně, ve zdraví přežijte začátek školy a za měsíc se opět s tímto článkem budu hlásit! :)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Modrou jako safír chci taky!!! :D Jinak Démona z Hex Hall máme tenhle měsíc společného... Už se na knihu dost těším.

    OdpovědětVymazat
  2. Mangy ze Zoner Pressu jsou super, v srpnu jsem si taky jednu vyžádala a byla jsem nadšená, v září bych si chtěla zažádat o nějakou další :))

    OdpovědětVymazat
  3. Démon z HexHall je na ceste ku mne, už sa teším 8)

    OdpovědětVymazat
  4. Zavržený jsem nedávno dočetla a překvapil mě více než jsem cekala skvělá kniha :)

    OdpovědětVymazat