Knihy za červenec - Bailey

By 18:40









Tento měsíc jsem získala jenom 3 knihy, protože jsou prázdniny a já hlídám sestry a někdy i sestřenice, takže se do města dostanu málokdy a ještě byly strašné horka, takže se mi ani nechtělo.:))

 



První kniha je recenzní výtisk Eragon od nakladatelství Fragment. Kniha byla naprosto úžasná a já už se nemůžu dočkat dalšího dílu. Nakladatelství ještě jednou děkuju.







Knihy Zlodějka duší a Tygrovo prokletí jsem dostala od mamky. Tygrovo prokletí je za vysvědčení a Paranormálové ani nevím za co.:) Asi to bude tím, že sestra slavila první narozeniny a mamka to nezvládla, nebo proto, že jsem nejhodnější na celém světě.:DD




S měsíčním zpožděním...moc se omlouvám, ale nestíhala jsem.:))

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Krásné přírůstky :) Nad Tygrovým prokletím pořád váhám, ale láká mě, takže se těším, jestli na něj napíšeš recenzi :)) O Eragona už mám taky sto chutí Fragment poprosit, i když se stále bojím, že mě nechytne, ale tak, trochu jsi mě k němu popostrčila, tak si ho asi příští měsíc objednám :)

    OdpovědětVymazat