Čtení na slepo (5)

By 18:12

Projekt, který pořádá Luc.

Kelsí
24.. Napořád. Na tuto knihu jsem zvědavá, protože recenze na ni nejsou moc kladné, ale uvidíme, co na knihu řeknu já. Nemám ji v knihovničce moc dlouho, ale i tak, myslím, že bych se k ní ještě dlouho nedostala, takže jsem za tuto volbu randomu docela ráda. Musím se ještě přiznat, v srpnu jsem měla přečíst Inkoustové srdce, ale nestihla jsem to, takže tento měsíc se pokusím přečíst obě knihy.

Natt
A Září je tu a s ním jsem i zapnula random, který mi oznámil, že tento měsíc budu číst knihu s číslem 8 a to je Leviathan! Docela se na tuto knihu těším. No, uvidíme...

Bailey
Je tu další měsíc a tentokrát mi random vylosoval číslo 23, což je Město z kostí. Tuto knihu jsem si sice chtěla nechat na Vánoce, ale i tak se na ni strašně těsím.

You Might Also Like

0 komentářů