Blog tour - Soutěž

By 16:45



Jak už jistě víte, i my se zúčastníme blog tour "I autoři jsou jen čtenáři", kterou pořádá Kath. Dva články už byli zveřejněny a na dnešní den byly naplánovány články s Giveaways. My jsme nemohli zůstat pozadu a soutěž jsem se rozhodli také pořádat.

Jistě vás zajímá, co můžete vyhrát. Budou to jen maličkosti jako záložky atd., které ale jistě potěší, protože nám je poslala jedna autoka, které jsme se ptali na naši otázku. No, více vám nemůžeme prozradit, protože balíček ještě nedorazil, takže to bude překvapení! Snad jen to, že výherci budou dva. Možná i více, podle toho, kolik toho dojde. :) Jakmile ale vyhlásíme výtěze, zveřejníme i fotku výher.

Co budete muset udělat, aby jste vyhráli? Jediné co budete muset udělat je napsat do komentářů přezdívku, e-mail a odpovědět na jednu otázku. Samozřejmě na tu, na kterou jsme se ptali i autorů.
Za jakou dobu přečtete knihu o 300 stránkách?

Soutěž je otevřena pro Česko i Slovensko. Uzavřeme ji 14. září a vylosujeme výherce pomocí randomu. Výherci budou mít 48 hodin na odpověď e-mailu. V případě že neodpoví, vylosujeme další.

Na náš článek se můžete těšit 6. září. Ponese název "Rychle či pomalu?" a můžete se těšit na odpovědi jak zahraničních, tak i českých spisovatelů.

Hodně štěstí a těšíme se na vaše odpovědi :)

You Might Also Like

56 komentářů

  1. Alice
    erika.hublova@seznam.cz

    300 stránek? Tak 2-4 dny. podle toho, jak mám čas nebo jak moc mě knížka baví. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Fée, siroka.alzbeta@seznam.cz

    Za jak dlouho přečtu knihu o 300 stránkách? To je záludná otázka. Divergenci, která má přes 300 stránek jsem přečetla za pár hodin. Naproti tomu Proces od Franze Kafky ani 300 stránek nemá a četla jsem jej déle. Pakliže kalkuluji s češtinou jakožto jazykem dané knížky, odpověď by se mohla shrnout zhruba do rozmezí 'od několika hodin po tři dny', přičemž horní hranice je hrubý odhad. Hodně záleží na tom, jestli čtu nějakou oddechovku a nebo něco náročnějšího :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Snow Fairy
    nickyhokniznikoutek@gmail.com

    Záleží na tom, kolik mám času a jak moc mě kniha baví. Knihu o 3OO stranách mám někdy i za den, ale pokud mě kniha nebaví, může mi to trvat i déle :)))))))

    OdpovědětVymazat
  4. Léňa

    lenka.707@seznam.cz
    když je víkend tak 300 stránek denně =)

    OdpovědětVymazat
  5. Terra
    terezavrskova@seznam.cz
    300 stránek přečtu za den

    OdpovědětVymazat
  6. LenaDonan
    misseileenp@gmail.com

    Eh, ak to beriem iba striktne časovo (bez zádrhelov), tak 4 hodiny. Ak aj s postrannými vecami, tak záleží aj na obsahu a nálade...

    OdpovědětVymazat
  7. Skřítek
    BartlovaHana98@seznam.cz
    Záleží na tom, jak dlouho čtu. Pokud bych tu knihu četla v jednom kuse, myslím, že tak za čtyři pět hodin. Obvykle ale tak dlouho jednu knihu nečtu, takže mi to trvá tak dva dny. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Martin
    lestat192@gmail.com

    Záleží na velikosti písma a volném času, ale obecně můžu říct, že pokud je víkend tak je to otázka jednoho dne.

    OdpovědětVymazat
  9. Kaya
    Kay.R@seznam.cz

    Pokud má kniha dobrý děj a chytne mě tak je to otázka pár hodin. Pokud se však do četby musím nutit tak jsem schopná ji číst i týdny...

    OdpovědětVymazat
  10. Wer.
    veronika.kubecova@seznam.cz
    Jak kdy. Hodně záleží na tom, jestli je kniha čtivá, jestli mě baví ... a jestli mám na čtení vůbec čas. Když toto všechno kniha splňuje a já mám čas, tak jí mám přečtenou plus minus za den.

    OdpovědětVymazat
  11. Iva
    vancova2496@gmail.com

    Záleží od knihy môže to byť od pár hodín až po niekoľko dní.

    OdpovědětVymazat
  12. Catty
    rimociova.katarina@azet.sk
    V priemere sú to 2 dni. Ale to skutočne záleží len od okolností, t.j. či ma kniha baví a či mám dostatok času. Ak sú tieto podmienky splnené, tak 300-stranovú knižku zvládnem za cca 5-6 hodín

    OdpovědětVymazat
  13. Martheen
    martheen09@seznam.cz

    Záleží co na těch 300 stránkách je :) Když je to čtivé, napínavé nebo vtipné zmáknu to klidně i za den. Občas se s tím párám několik dní, jsou takové třísestránkové, které mi trvalo přečíst několik týdnů a pak jsem taky takové, které i přes obrovskou snahu zůstaly nepokořené. V průměru bych to ale viděla na 2-4 dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ehmmm... * třísetstránkové a * jsou takové
      Píšu jak negramot, omlouvám se :(

      Vymazat
  14. Bastera
    bastera@seznam.cz
    Přesně jak říkají ostatní, záleží hlavně na okolnostech, většinou moc času nemám a čtu jen před spaním, tak mi to trvá několik dní, když jsem u moře a mám plno času a nic kromě jídla, pití a chození na wc mě neruší, zvládla bych to i za 6 hodin třeba :)

    OdpovědětVymazat
  15. Lady McFly
    Anuska.33@seznam.cz

    Záleží na formátu knížky, na velikosti písmen a tomu jak se mi chce nebo mám čas. Někdy i týden, někdy jen jeden. V průměru tedy asi 3 dny :).

    OdpovědětVymazat
  16. Gabča
    gminarovicova@gmail.com

    Všetko závisí od toho aká je to kniha, či ma baví a či je pútavá :) Ak hej tak potom asi za deň, ak nie tak aj týždeň :D

    OdpovědětVymazat
  17. Michelle
    michelle.sun@seznam.cz

    To záleží na rôznych aspektoch - veľkosť strany, veľkosť písma, riadkovanie... potom ešte nálada, záživnosť knihy a to, aká veľká je moja potreba ju prečítať. Hush Hush som prečítala za deň, ale tá ma písmena ako pre slepcov a riadkovanie až do neba. Takže odpoveď bude v rozmedzí od jedného dňa do niekoľkých rokov :D

    OdpovědětVymazat
  18. Lili.en
    obsidian-butterfly@seznam.cz

    300 stránkovou knihu přečtu za cca 2 dny a to podle toho, jestli mě baví, to potom čtu pořád, jak to jen jde :).. Pokud natrefím na nějakou, která mě moc nebaví a neláká mě číst dál, tak cca 3-4 dny.. A nejvíce záleží na času :)

    OdpovědětVymazat
  19. E_V_E
    di_va22@azet.sk

    Ak je kniha dobrá a zaujímavá a mám čas, tak ju prečítam za 2-3 noci (cez deň čítam len málokedy). Kniha môže byť aj 400 stranová ale ak je skvelá, tak čítam aj do 3 ráno 8)

    OdpovědětVymazat
  20. Alabell
    alca.vocelkova@gmail.com

    záleží na tom jak je napsaná, jestli se mi čte "rychle" tak klidně i za den. Když je to nějaká těžší četba tak třeba 3 dny..většinou to mám rychle :-) a když není čas tak i týden..

    OdpovědětVymazat
  21. Ells
    skodovavera@seznam.cz

    Pokud je ta kniha dobře napsaná, zvládnu i za dva dny, ale spíš by to byly ty tři. A pokud je napsána průměrně, nebo podprůměrně, může to být týden, měsíc, ale také rok. :D

    OdpovědětVymazat
  22. Vexa
    rhonnie.kr@gmail.com

    Jak tu psali i ostatní nade mnou, danou otázku ovlivňuje spoustu faktorů a univerzální odpověď na ni nemám, ale všeobecně jsem schopná takovou knihu přečíst v průměru asi za 6 - 8 hodin, pokud mě nebaví, nebo nemám tolik času, kolik bych si přála, tak i mnohem více a ta doba se roztáhne na dny až týdny. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Simísek
    spagatova@gmail.com

    Jak už je tu zmiňováno několikrát, záleží to na knize. Pokud je kniha hodně čtivá, tak během několika hodin, pokud je nezáživná, složitá či odborná, tak klidně i měsíc a déle, ale průměrně to je tak 2-3 dny.

    OdpovědětVymazat
  24. DominikaCouf
    xo-domissek-xo@seznam.cz

    no tak to je otázka. pro mě ovlivňujících faktorů je hned několik: velikost písma, jak moc velký/malý rámeček kolem písma na stránce je, jak jsou dlouhé kapitoly (knížky s kapitolami o 8-12 stránkách se mi čtou prostě rychleji :D), ale hlavně jestli je to knížka samostatná nebo pokračující v sérii. když si vezmu např. VA, tak druhý díl jsem přečetla za odpoledne, protože už jsem byla tak nějak zaběhlá do děje. když se jedná ale o samostatnou knížku, čtu ji klidně i týden :/ než se do toho dostanu, vžiju do děje a soucítit s postavami, trvá mi to často i 100 útrpných stránek ://
    (btw. příští týden jedeme se školou na "seznamovák", tak se předem omlouvám, kdyby se mi nááhodou zadařilo:) )

    OdpovědětVymazat
  25. Kristen
    tinaspacilova@seznam.cz

    Jó, tak to je dost různé. :D Nejvíce záleží na tom jak mám čas. Pokud mám času hodně a kniha mě vážně baví, přečtu ji za jeden den. Pokud čas nemám, můžu ji číst i týden. Ale průměrně takovou knihu čtu asi dva nebo tři dny. :)

    OdpovědětVymazat
  26. JuliaR
    julka.susanne@seznam.cz

    Tak to je různé. Záleží na tom, jak mě kniha baví, nebo jestli na ní mám čas. Většinou ale tak cca 5 dní. :)

    OdpovědětVymazat

  27. dvorackovavendy@seznam.cz

    Tak knihu o 300 stranách.. Pokud je opravdu dobrá a baví, tak za odpoledne:)

    OdpovědětVymazat
  28. Anette
    anet.hol@seznam.cz

    To záleží na tom, jak moc se mi knížka líbí nebo nelíbí. Když se mi knížka líbí, tak těch 300 stránek i víc zvládnu za jeden den. Pokud se mi ale knížka nelíbí, tak mi to může trvat klidně i týden :D

    OdpovědětVymazat
  29. Aki
    Caramella15@seznam.cz
    Tak to záleží jak zajímavá je ta kniha a hlavně kolik mám zrovna času. Stmívání jsem třeba přečetla ani ne za půlku dne :D
    Ale tak 2-3 nebo i 4 dny mi to trvá přečíst.

    OdpovědětVymazat
  30. Popocatepe

    MonikaHrubá

    monikahruba@seznam.cz

    Knížku přečtu zhruba za 14 dní :) čtení mě moc nebaví, ale musím říct, že kdyz mě knížka zaujme přečtu ji i jedním dechem - pokud mám čas :-)

    OdpovědětVymazat
  31. ghona
    Daniela.4d@seznam.cz

    No záleží jestli mě knížka baví nebo ne..:) někdy to může být den někdy dva a někdy i více, když třeba není čas nebo tak. :)

    OdpovědětVymazat
  32. cecilka
    krveziznivka@gmail.com

    Záleží dost na tom, jaká to knížka je. Pokud je ta kniha jen o příběhu, tak jsem schopna ji přečíst během dne.

    OdpovědětVymazat
  33. Wolf Draven
    wolf.draven.dream@gmail.com

    Záleží na tom, co to je za knížku, jestli mě baví a jestli se dobře čte. Jsem schopná ji přečíst za pár hodin nebo se s ní taky trápit i několik týdnů, když mě nebaví a odkládám ji a v mezičase přečtu třeba několik dalších.

    OdpovědětVymazat
  34. Nikarika
    Nikarika@seznam.cz

    Někdy knihu přečtu rychle a někdy mi to trvá déle. Čtu rychleji, když mě kniha baví. :) Ale většinou 300 stánkovou knihu čtu 2-3 dny. :)

    OdpovědětVymazat
  35. VeEee
    verusss@email.cz

    Záleží o jakou knížku se jedná. Pokud mě kniha hodně baví, jsem schopná ji přečíst maximálně do druhého dne. Ale jestli je to nějaká nuda, tak to louskám i tři čtyři dny.

    OdpovědětVymazat
  36. Denii
    Deniii12@seznam.cz

    Většinou mám 300 stránkovou knihu přečtenou za 2 dny :D pokud mě kniha baví. Někdy mi to trvá i klidně 4-5 dnů když se seknu na začátku a dál mi to tím pádem trvá. Pokud se jedná o povinnou četbu tak ji čtu klidně i dva týdny :D

    OdpovědětVymazat
  37. Lenka
    zelvicka.lenny@seznam.cz

    Nerada čtu knížku jeden den. Chci si ji nechat trochu rozležet v hlavě a popřemýšlet o dalším ději, o postavách a tak podobně. Takže když si chci knihu užít, tak mi trvá přečtení 300 stránek 2-3 dny.

    OdpovědětVymazat
  38. Maataaa
    martinaukusova@gmail.com

    to záleží na knihe...môže to byť veľmi rýchle, čiže určite za jeden deň, alebo aj týždeň ak ma kniha nebaví :)

    OdpovědětVymazat
  39. Michiyo
    renatkasvastova@seznam.cz

    Většinou tak za 2 dny.. :) Pokud mě knížka hodně baví, tak ji přečtu i za den. Jestli mě, ale nebaví, tak ji čtu i týden nebo déle. :)

    OdpovědětVymazat
  40. angley
    angley@seznam.cz

    Záleží na tom, jestli mě knížka baví a jaký je to žánr. Když mě baví, má snadný děj a nemusím u ní moc přemýšlet, tak jsem schopná ji přečíst za 3 hodiny.

    OdpovědětVymazat
  41. Kate, katerinakaderkova@seznam.cz

    Podle toho, jak je knížka čtivá a napínavá. Většinou se snažím nepřečíst ji moc rychle, takže okolo dvou až tří dnů. Ale pokud mi čísla stránek vyloženě mizí před očima, tak jsem schopná přečíst ji i za den.

    OdpovědětVymazat
  42. Melissa, monicka.b@seznam.cz

    Tak záleží na tom jestli je knížka čtivá či ne. A pak záleží jestli je víkend nebo všední den.

    Budu předpokládat že je tedy víkend a knížka je čtivá tak není problém ji přečíst za odpoledne a možná kousek večera.

    OdpovědětVymazat
  43. Varjohukka, varjohukka@seznam.cz

    Podle knížky - pokud mě chytne, tak klidně do pár hodin. To pak čtu třeba i po chvilkách v práci na záchodě na tajno :D

    OdpovědětVymazat
  44. Pampeliškové chmýří, kathie.a.n@seznam.

    Musím se připojit k odpovědím spousty ostatních - hrozně moc záleží na tom, jaká ta konkrétní kniha je.
    Jednoduché, odpočinkové knížky, u kterých téměř není nad čím přemýšlet, mám přečtené za odpoledne. Na druhou stranu, čtu-li něco náročného, trvá mi to třeba i pár týdnů.

    OdpovědětVymazat
  45. lola181
    ak ma knižka zaujme dokážem ju zhltnúť aj za dva dni
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  46. Dinky

    dinkyka@gmail.com

    300 stranovú knihu prečítam v prípade ak ma kniha veľmi baví a mám dostatok času, za necelý deň (napríklad Divergencia). Ak ma baví, ale mám školu alebo iné povinnosti, trvá mi to okolo dvoch dní (napr. Škaredí), ale ak ma kniha nebaví, tak sa jej všemožne vyhýbam a vtedy mi to niekedy trvá aj týždeň (napríklad Nádherné tvory) :D

    Vďaka za súťaž :)

    OdpovědětVymazat
  47. Lizzy
    lizzy-fashion@centrum.sk
    Ak takú knihu čítam cez prázdniny,keď mám čas,tak ju prečítam do týždňa,ak však ide o školský rok,je to horšie a ta doba môže byť aj niekoľko mesiacov :D

    OdpovědětVymazat
  48. Pim
    p-i-m-k-i-e@centrum.cz
    Nemám problém přečíst 300 stran za několik hodin, ale kniha mě musí vážně bavit - jako tomu bylo např. u Hunger Games, kde jsem těch 300 stran stihla za den dvakrát :D Ale normálně mi to trvá tak okolo dne, a pokud nemám čas číst, tak dvou.

    OdpovědětVymazat
  49. Sue de Light
    zuzahoral(at)seznam.cz
    To je u každé knihy různé - záleží na tom, jak dobře se mi čte a z jaké je doby
    Ale zvládla bych to za takových pět hodin

    OdpovědětVymazat
  50. KateB
    xKateB07x@gmail.com
    Tak keď sa mi páči tak aj za deň a pol a keď ma veľmi nebaví tak aj taký týždeň.

    OdpovědětVymazat
  51. veronika
    pavlikova.nika@gmail.com
    čítam rada a veľa a keď je kniha dobrá dokážem ju prečítať za jeden deň poprípade na druhý deň dočítať

    OdpovědětVymazat
  52. Neliss
    NelissScreamers@gmail.com

    To závisí na tom, či ma kniha pohltí, ale tak 2-5 dní.:P

    OdpovědětVymazat
  53. Stene157
    stene157@seznam.cz

    No,to je těžká otázka. :D Kniha ,která mě doopravdy pohltí a zaujme,můžu přečíst i za den-dva.Ale jestli knížka je méně zajímavá,může to trvat i přes týden.A když mě úplně znechutí,tak ji nedočtu vůbec. ;D

    OdpovědětVymazat
  54. Petra T
    tinpet@seznam.cz
    Jak kdy. Když se mi kniha líbí tak i za 1 nebo 2 dny, ale takový můj průměr je asi cca 3 až 4 dny.

    OdpovědětVymazat