A vítězem se stává..

By 13:15


Předem bychom chtěly poděkovat, že jste se všichni zúčastnily naší soutěže, všechny vaše odpovědi nás moc potěšily. A teď už to nebudeme protahovat a vítězkami se stávají..

#10 Wer.

Jak kdy. Hodně záleží na tom, jestli je kniha čtivá, jestli mě baví ... a jestli mám na čtení vůbec čas. Když toto všechno kniha splňuje a já mám čas, tak jí mám přečtenou plus minus za den.

#14 Bastera
Přesně jak říkají ostatní, záleží hlavně na okolnostech, většinou moc času nemám a čtu jen před spaním, tak mi to trvá několik dní, když jsem u moře a mám plno času a nic kromě jídla, pití a chození na wc mě neruší, zvládla bych to i za 6 hodin třeba :)


Gratulujeme, co nevidět by vám měly dorazit výherní e-maily.

A co že jste vyhrály? Podepsané karty a samolepky od Jody Gehrman, podepsané karty od Gabrielly Poole , podepsané záložky od Jill Hathaway, Melissy de la Cruz, Megan Crewe a Michelle Madow.

You Might Also Like

5 komentářů