Železný král (Julie Kawaga)

By 10:54

Anotace: První díl skvěle hodnocené „young adult“ série s nádechem fantasy. Život šestnáctileté Meghan Chaseové se převrátí naruby, když se dozví, že jejího malého bratra unesly podivné bytosti do kouzelné země Férie. Během záchranné mise se ukáže, že Meghan je dcerou mocného Letního krále a ona samotná je pro mnoho obyvatel říše cennou trofejí. Ve snaze najít bratra se spojí s Ashem, zimním princem a svým nepřítelem, jehož chladná krása, statečnost a skrývaná zranitelnost jsou Meghan čím dál méně lhostejné…



 ~~~


Můj názor: Anotace i obálka jsou perfektní a to samo o sobě svědčí, že mě bude čekat také perfektní příběh. Knihu jsem začala číst spíše s odstupem, ale né proto, že jsem se bála co mě tam bude čekat, ale spíše proto, že jsem na ni ještě neměla tu správnou chuť. No ale konečně jsem se k ní dostala a jsem za to opravdu ráda.
Když jsem se pořádně začetla první co mě napadlo, bylo jestli jsem si nekoupila náhodou pohádku :D Ale samozřejmě, že potom to byl opravdu výtečný příběh. Musím říct, že chování Meg mi nevadilo tak jako Kelsí. Nebyla mi příliš sympatická ale  nebyla ani nejhorší. No ale v jednom bodě musím s Kelsí souhlasit. Kdo by si nezamiloval Asche. On je tak až příliš dokonalý a no vždyť víte…
Je to velmi napínavá kniha, plná doprodružství a vtipů. Rozhodně mě nezklamala. Poznala jsem další tvory, o kterých jsem neměla dopodud ani zdání. Romantiské části jso tam taky, takže nevidím tu nic co bych měla příběhu vytknout.Také musím říct, že se mi líbí jak je kniha rozdělěna do částí a jak jsou tam takové ty ornamenty. Vypadá to moc pěkně.
Spisovatelka mi ukázala, že umí psát a to opravdu moc dobře a já už s ní počítam do dalších let. Ráda si koupím další její knihy, protože budu vědět, že se mi jistě budou moc líbit.
V poslední době vychází až příliš moc dobrých knih a já postupně nevím do jakých se oplatí investovat a myslím, že jsem udělala správnou věc, že jsem si koupila Železného krále. A vy co tady toto hodnocení čtete a stále si lámete hlavu jestli koupit nebo nekoupit, tak já to za vás rozhodnu. Neseďtě tu jen tak a utíkejte do knihkupectví!!
Ještě něco. Asi jsem se úplně pomátla. Já jsem si představovala Puka jako Robina Hooda a Grim byl pro mě tak kočka co se objevila na stromě v knize Alenka v říši divů. Vím, že ním jako blázen, ale za to já nemůžu.
Kniha byla pro mě opravdu milým překvapením a rozhodně mě bavila a já se těším na další díl, který má vyjít v tomto roce. Co na konec říct? Doporučuji si ji přečíst!

Hodnocení: 96 %

Natt

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Pěkná recenze :) Knížku jsem četla, je to už asi dva, tři měsíce a i když jsem jí toho docela dost vytkla, prostě mi sedla a líbila se mi v poslední době snad nejvíc :)) Na druhý díl čekám a přemýšlím, jestli si ho nepřečíst v AJ, ale asi radši počkám :)

    OdpovědětVymazat