Polibek pro Annu (Stephanie Perkins)

By 11:06

Polibek pro AnnuAnotace: Sedmnáctiletá Anna se cítí podvedená. Její rodiče ji totiž posílají na roční studium do Francie - přes půlku planety, do neznámého prostředí, aniž by navíc uměla slůvko francouzsky. Musí tak opustit své přátele, potenciální lásku i veškerá pohodlí amerického života a začít úplně nanovo. V romantické Paříži, ve městě, které nikdy nespí, se vrhá do nových vztahů i zkušeností a odhaluje v sobě skryté vlastnosti. A také je tu jeden spolužák, Étienne St. Clair, který se liší od všech chlapců, které kdy Anna potkala…





~~~

Můj názor: Ani nevíte, jak jsem strašně ráda, že mě tahle kniha nezklamala, protože jsem se na ni hodně těšila a hodně jsem od ní očekávala.
Annu jsem si koupila když byly na albatrosu slevy a říkala si, že se do ní pustím hned, jak dojde. Nicméně se mi to pak rozleželo v hlavě a já si řekla, že si ji vezmu na dovolenou. A neměnila bych!
Knížku jsem si na prosluněné pláži užila na 150% a naprosto se do ní zamilovala. Hlavně do St. Claira. Jak jinak, že ano. Kdo by se do něj také nezamiloval.
Celý příběh jsem zhltla během jednoho dne a číst poslední stránky pro mě byla muka, protože jsem věděla, že kniha už bude končit.
V knize také najdeme pár překvapivých zvratů, nad kterými jsem kulila oči, protože jsem je ani v nejmenším nečekala. U knihy jsem se také dost nasmála, bylo tam docela dost vtipných okamžiků, které bez zasmátí prostě přejít nešlo.
Na rozdíl od Anny bych ale byla nadšená, že můžu jet studovat do Paříže a sama bez rodičů. Což mi připomíná.. Autorka v knize do nejmenších detailů popsala všechny známé památky a když jsem si jejich popis četla, připadala jsem si, jak bych před nima stála. A jestli si říkáte, že tam musela být hodně zdlouhavých popisů, mýlíte se. Zas tak moc jich tam nebylo. Jen to nejdůležitější, přesně vystihující.
Taky jsem díky této knize zjistila, že ve francouzštině zas tak marná nejsem, většinu vět jsem si dokázala přeložit, což je docela výkon. Já a fránina nejsme nijak velcí kamarádi, tomu věřte.
I když kniha nemá nějaký moc úžasný nápad, tak autorka z toho dokázala udělat parádní příběh. Z toho jde také vidět, že Staphanie opravdu psát umí.
Obálka je pěkná, ke knize se perfektně hodí, ale i přes to by se mi líbila více, kdyby tam byl vidět celý Étienne. Ano, jsem úchyl :D
Jsem ráda, že jsem si tuto knihu mohla přečíst a doufám, že CooBoo od této autorky vydá i Lolu. Protože já bych si od Stephanie chtěla přečíst opravdu všechno.
Nad hodnocením jsem ani chvilku neváhala, mě to bylo jasné hned, že knihu neohodnotím jinak, než plným počtem.
Knížku opravdu všem doporučuji, je to krásná oddechovka, která neomrzí a já už teď mám chuť si celou knihu přečíst znova.

Hodnocení: 100%

Kelsí

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Super recenzia, tiež sa mi Anna nesmierne páčila! :) Lola už menej.:/

    OdpovědětVymazat
  2. Páni :) Tuhle knížku jsem vyhrála v angličtině, ale zatím se mi jen povaluje na poličce a čeká, až si jí všimnu. Hodnocení jsou velmi pozitivní a i tvůj plný počet je přinejmenším motivující :D

    OdpovědětVymazat