Miluji tě, Beth Cooperová (Larry Doyle)

By 17:00

Anotace: Student, který má pronést slavnostní řeč při promoci vyzná přede všemi lásku nejkrásnější a nejoblíbenější spolužačce na škole. Jaké je jeho překvapení, když se ten večer objeví u dveří jeho domu a slíbí mu, že zažije nejlepší noc v životě... Na motivy knihy byla natočena úspěšná komedie, na jejíž premiéře v našich kinech závisí i termín vydání.






                      ~~~
Můj názor: Knihu jsem si koupila za 50 kč v bazaru u Lady Mc´Fly. Ze začátku jsem se opravdu bavila. Larry má obrovský smysl pro humor a bez přestání se musíte u knihy přiblble usmívat.
Ze začátku jsem byla knihou zaujatá a bavila mě, to se však změnilo u konce. Nevím co se tam stalo, ale zkrátka asi posledních 20 stránek se mi četlo špatně. Než jsem knihu mohla prohlásit za oficiálně přečtenou, tak uběhl celý měsíc a půl. Je to opravdu dlouhá doba.
Až na ty poslední strany se mi kniha líbila a bavila mě. Myslím, že i pokračování by neuškodilo. Přeci jenom, podle mě některé věci nebyli tak rozvinuty jak by měli.
Je to taková oddechová kniha, nad kterou se nemusí přemýšlet. Ráda jsem si ji přečetla a udělala jsem si o ní vlastní názor  Obálka je originální a docela se hodí k příběhu.
Nevím co bych tady více psala. Je to krátký názor, já vím, ale už tu nemám nic co bych měla zmínit.

Hodnocení: 68%

                                                                                                  Natt

You Might Also Like

1 komentářů