Knihy za červenec - Kelsí

By 21:48

Červenec byl na knihy opravdu chudý, do knihovničky mi přibyly jen 4 knihy, ale i tak jsem ráda. Konečně jsem začala šetřit, i když v srpnu to bude horší. Už má na seznamu asi 6 knih, které si v srpnu musím koupit.. ale neodbíhejme od tématu. Na červenec jsem si vyžádala pouze 2 recenzáky a 2 knihy jsem si koupila.

 



Banku těl a Dokonalý pár jsem si koupila ve Zlíně v knihkupectví. Když jsem je uviděla za výlohou, věděla jsem, že si je musím koupit. Dokonalý pár už mám přečtený - hodnocení už brzy. Na Banku těl už taky v brzké době přijde řada.

Princezna Viktorie i Tři mušketýři jsou zmiňované recenzáky. Obě knihy už mám přečtené, recenze na Tři mušketýry už je zveřejněna, na Viktorii se na blogu objeví zítra. Za poskytnutí děkuji nakladatelství Fragment!

~~~

Tak to je za červenec všechno a pochlubte se i vy. Copak pěkného přibylo do vaší knihovničky?:))

Kelsí

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Princeznu Viktorii právě čtu, tak snad se mi bude líbit... Já to tento měsíc zase s recenzáky přehnala a teď nestíhám :DD Každopádně hezké přírůstky a že jsou jen čtyři? Důležitý je, že se hezky čtou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Banku těl a Dokonalý pár bych chtěla taky. Princeznu Vikrotii mám doma, jen se k ní pořád nemůžu dostat... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Samozřejmě že Viktorii, omlouvám se, asi už mám dost. :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné přírůstky =D - Dokonalý pár jsem si tento měsíc taky koupila a právě ho čtu! =)). Banku těl závidím :DD - doufám, že se ti bude líbit.

    OdpovědětVymazat